niedziela, 26 stycznia 2014

Nie - zimowy

... wpis
bo już chyba wystarczająco nas zmroziło!
Na szczęście mrozy troszkę ustały, 
troszkę...
Z -19 do -8 :)
Ale za to nas zasypało!
Nic to, jest zima musi być zimno i musi być śnieg więc nie narzekam :)

Chyba brak mi już ciepła, gorąca!
Zielonego, żółtego, różowego, czerwonego, błękitnego!
Trawy, słońca, kwiatka surfinii i pelargonii, nieba!

Przeglądając dzisiaj pinterest wpadłam na zdjęcia, które mnie urzekły!
I muszę je wam pokazać :)
Od razu ostrzegam, że nie są to zdjęcia zimy :)
Są nie-zimowe jak w tytule ;)

Więc u mnie dzisiaj troszkę orientalnych inspiracji :)

Miłego oglądania i słuchania :)





















Pozdrawiam

A.


11 komentarzy:

  1. Zdjęcia są fantastyczne ;)
    Co do zimy to faktycznie jest zimno, ale za to za oknem są cudne widoki, ja jeszcze nie tęsknię za wiosną dla mnie to jeszcze za wcześnie. Za wiosną muszę porządnie się stęsknić, żeby móc nią ogromnie się cieszyć kiedy nadejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiło się zdecydowanie nie zimowo ;-). Ależ mnie rozgrzałaś tymi zdjęciami ;-). U nas zima od dwóch dni ale już mam jej dosyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, hej!! proszę nie narzekac na tę piekną, śnieżną i mroźną zimę!! rośliny jej potzrebują, robactwo i zarazki wytępi!! musi być :-))
    Zdjęcia piękne! w sam raz , dla kontrastu.
    Miłego tygodnia♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię zimę ale tylko na zdjęciach i do pewnego stopnia...Celsjusza ;)
    I nas tez zasypało.I nadal pada i pada...
    A zdjęcia przywołują mi na myśl letnie klimaty.Oby do wiosny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie cieplej się robi patrząc na zdjęcia wybrane przez Ciebie :) Przypomniałaś mi, że już dawno nie przeglądałam pinterest :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorowo pieknie i inspirujaco!Zapomnialam o kolorze...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepych w kolorach i wzorach .... a mimo to wspaniałe kompozycje , które rzeczywiście rozweselają duszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne kwiatowe inspiracje:)) pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory, aż chce się wiosny!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)