niedziela, 19 stycznia 2014

No i przyszła...

Zima...
Ta na, którą czekałyśmy w grudniu!!!
 Marząc o białych, magicznych świętach...
Ech...

Przynajmniej dzieci się cieszą bo mają śnieg na ferie.

Dzisiaj było szaro-buro i mgliście,
a teraz pada marznący deszcz...

Humor jak pogoda... 
W życiu właśnie tak jak z tym śniegiem na święta,
 nigdy nie może być tak jak byś się chciało żeby było...

Zostawiam was z widokiem na zimowy ogród i zimową piosenką...


















I will love you unconditionally...



A.

13 komentarzy:

  1. Przeurocza zima, a fotka z płotkiem.....cuuuudna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nadal zimy brak ... ale wszystko wskazuje na to, że wkrótce to się zmieni ;-). Buziaki i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dziś pogoda identyczna! Dziś pan mąż nakazał rozebranie choinki,żeby odpędzić zimę ;) Ale ona tak łatwo nie da za wygraną ;[ Nic to,pozostaje nam cierpliwie czekać na wiosenne ciepełko.
    Dobrej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli jednak...a tak miałam nadzieję że o nas zapomni...skoro nadejść musiała...ale niech znika czym predzej...w.centrum póki co bez białego puchu ale z mrozem okrutnym...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za wizytę i dobre słowo. ps taa przyszła, franca jedna teraz sobie o nas przypomniała, a gdzie była w święta, teraz to mi się wiosny chce! pozdr magda

    OdpowiedzUsuń
  6. a u nas deszcz calutki dzień... masakra...
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie aż tyyyle śniegu spadło??? U mnie na razie marznący deszcz :( Lubię zimę, ale teraz to jakby bliżej wiosny... Ale jak się nie ma co się lubi...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie! Drzewka są teraz zadowolone bo im ciepło pod kołderką śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jak nie było śniegu, tak nie ma!
    Podrzuć mi trochę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taaak zima juz jest, a ja mam jeszcze małe co nieco dla Cibie. Znajdziesz tutaj - http://colorowankaa.blogspot.com/. Tylko czytaj uważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A dziś, niecały miesiąc po Twoim poście wiosnę mamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)