sobota, 22 lutego 2014

Trochę wiosny i podziękowanie :)


Witajcie!

Dziękuję z całego serca za wszystkie słowa, którymi bardzo poprawiłyście mi humor :)
Miałyście rację!
Następnego dnia wyszło słońce i już było troszkę lepiej :)
Dziękuję jeszcze raz :)

W podziękowaniu mam dla Was Kochane troszkę wiosny 
z mojego okiennego parapetu :)










Chciałam bardzo podziękować Lilli KOKONKokon Home
za cudowne lampiony!


Dziękuję! 
Jestem prze szczęśliwa! :)

Póki co stoją sobie na parapecie
ale jak już się zrobi cieplutko 
 to na pewno lampiony będą oświetlać balkon 
:)

Pozdrawiam 
A.

26 komentarzy:

  1. Piekne kwiaty!!! Mam nadzieje, ze umilaja Ci pochmurne dni!!! Lampiony cuda!!!Pozdawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście tych pochmurnych dni jest już coraz mniej :)

      Usuń
  2. Storczyki kocham!
    Mam ich tyle, że ledwo mi się mieszczą! ;))) Z lampionami podobnie...
    Twoje są bardzo ładne...
    Pozdrawiam........

    OdpowiedzUsuń
  3. Orchidee piękne :) i lampiony też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ci pięknie zakwitło kwiecie! A lampiony CUDNE!!!!! Super wyglądają z tymi długimi świecami :)
    Dobrej nocki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny storczyk. Też miałam takiego, ale go zabiłam... chyba za bardzo chciałam się nim opiekować i zwyczajnie przelałam podlewając... Piękne są, ale nie odważę się już na zakup kolejnego :) Chyba nie mam ręki do pięknych kwiatów...
    Pierwszy raz widzę takie lampiony. Na pewno super wyglądają, kiedy są zapalone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nie martw się to są humorzaste kwiaty :) Mam jeszcze białego, ale chyba się na mnie obraził bo nie chce kwiatów wypuścić, choć łodyżki dwie wypuścił :)

      Usuń
  6. U mnie też piękne kwitną storczyki - piękne zdjęcia :), a na złe dni polecam cytat z książki C.L. Zafon "Gra Anioła".
    "- Wie pan, któregoś dnia budzi się pan rano i uświadamia sobie nagle, że wszystkie pociągi już odjechały. - Zawsze jest jakiś pociąg, do którego jeszcze można wsiąść. Zawsze".

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ piękna wiosna u Ciebie!:) Pozdrawiam w tym tygodniu wybieram się na pocztę nadać przesyłkę dla Ciebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie... wiosennie... lampiony cudnej urody ;-). Serdecznie pozdrawiam Aniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. storczyki to chyba najpiękniejsze kwiaty jakie można mieć w domu:) no, jeszcze hiacynt daje radę:) wiosna zmierza wielkimi krokami, bardzo dobrze, bo już się bałam że będzie srogi powrót zimy... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampiony równie cudne jak storczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No boskie lampiony :) Lilla ma piękne rzeczy w sklepie. Ja jestem chora na miseczki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem chora na miseczki i jeszcze kubeczki ;)

      Usuń
  12. Kocham storczyki i już nie mogę doczekać się, jak mój w końcu zakwitnie :) Twój ma śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie piekne kwiaty zawsze poprawiają nastawienie podwójnie.
    Wspaniałe lampiony.

    Cudownego weekendu życzę.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne lampiony, można wykorzystać na różny sposób:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudowne kwiaty! Ja nie mam ręki do storczyków - jakoś padają niesamowicie szybko czegokolwiek bym próbowała lub i nie :( A lampiony wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię storczyki, a Twój jest wyjątkowo piękny! Lampiony rewelacyjne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny storczyk! Masz ręke do kwiatów - utrzymanie ich to wcale nie taka łatwa sprawa :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)