sobota, 8 lutego 2014


Witajcie :)

I jak tam u was, zima już sobie poszła? :)
U mnie już powoli znika, ostatnie dni są tak słoneczne że już na prawdę 
nie mogę się doczekać wiosny 
ba
nie mogę się doczekać lata
 :)
/ale się zacięłam z tym latem/

No ale cóż ja poradzę, że ja jestem ciepłolubna!:)
I gdyby było plus 20 lub nawet plus 25 cały rok to bym nie marudziła :)
No nic poczekam nie mam innego wyjścia :)

Hmm zbliżają się Walentynki :)
A no właśnie świętujecie, nie świętujecie?

 Znalazłam dla Was klika inspiracji z serduszkami :)
Troszkę nietypowe ale mi się podobają
:)




drewniana zawieszka tu




 serduszkowe girlandy tu


herbatka serduszkowa tu


 szydełkowe serduszko tu


zawieszka z masy solnej tu





drewniane domki znalezione tu podobają mi się najbardziej
:)

I romantyczna piosenka dla Was :)



Pozdrawiam

A.

19 komentarzy:

  1. U nas prawdziwej zimy nie było, za to ostatnimi czasy piękne słoneczko codziennie rano nas budzi:)
    My z mężem każdego dnia okazujemy sobie miłość, walentynki świetujemy, dając sobie drobiazgi w kształcie właśnie serduszka czy też do kolacji zapalamy świece:) Takie małe rzeczy a sprawiają, że ten dzień jest inny, wyjątkowy:)
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej:):)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas cały czas wiosennie! Ale kto wie, możemy jeszcze przeżyć śniegi i mrozy o jakich nam się nie śniło!
    Chociaż w sumie już mi nie zależy tak na tym żeby było biało, śnieg bardziej marzył mi się w grudniu.
    Serce to bardzo przyjemny i wdzięczny motyw... :) Ja jeszcze nie mam konkretnego pomysłu na Walentynki, ale serduszko jakieś na pewno się pojawi...
    Serdeczności..........

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna, wiosna coraz bliżej :)
    Pierwsza serduszkowa inspiracja jest super. Chętnie powiesiłabym sobie takie drewniane serce w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zabieram się do zbierania patyczków :)

      Usuń
  4. U mnie dziwna sprawa z tą zimą, na dole jest wiosna, ale w górach śnieg leży:-) W związku z tym mozna szusować na nartach i czuć wiosnę:-)
    Serduszkowe inspiracje godne uwagi, szczegolnie to pierwsze serduszko drewniane:-)
    Może warto się pokusić i takie zdrobić:-) Hugs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku to w ogóle dziwna sprawa jest z tą zimą :)

      Usuń
  5. Również jestem ciepłolubna i też wyczekuję wiosny, ale damy radę, niedługo już ;)
    Serduszkowe inspiracje fajne, sama muszę pomyśleć czy nie wykonać jakiegoś serducha na tę okazję
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze serduszko mnie totalnie zauroczylo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ serduszkowo u Ciebie- śliczne inspiracje!
    I co ważne- nie trącą kiczem, o co niestety, w przypadku serduszek bardzo łatwo ;-P

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas prawie jak na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne inspiracje wynajdujesz !!!pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajowe inspiracje. Też wole jak jest ciepło, ale wiosna jest już coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie aura iście wiosenna...słoneczko grzeje cudnie...jak ja bym juz wskoczyły w balerinki:) A serducha śliczne, to pierwsze skradło moje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajna girlanda serduszkowa!
    Nie mogę doczekać się lata , na szczęście u nas coraz cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne inspiracje :) u mnie na szczęście śniegu już nie ma, niecierpliwie czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj i mi lato się już marzy:)
    Ta sama piosenka u mnie leci ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ds-4-kunst.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Drewniane i szydełkowe serduszko rewelacja...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)