niedziela, 23 marca 2014

Natural Egg


Witajcie!

No to mamy naszą upragnioną wiosnę! 
:)
Zauważyłam u Was na blogach już świąteczne dekoracje.
Ja też powoli rozglądam się za inspiracjami.
Oczywiście  pomocą przyszedł niezastąpiony Pinterest :)
I nie wiem w jakim stylu zrobić swoje świąteczne dekoracje...

Póki co zauroczyły mnie zdjęcia takie bardzo naturalne
nie są to same w sobie dekoracje, ale i tak mi się podobają
pokażę Wam co znalazłam :)

















Mam do Was jeszcze małe pytanie
Czy nie macie problemu z dodawaniem blogów do
 OBSERWOWANYCH?
Widziałam na kilku blogach że też Kobiety mają problem...
Próbowałam wszystkiego...
Hmm może to chwilowe problemy...

Pozdrawiam

A.










28 komentarzy:

  1. Miałam taki problem, musiałam kilkakrotnie próbować zanim się udało.Dekoracje świetne, pozdrowienia,Jolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i ja jeszcze będę próbować :)

      Usuń
  2. zdjęcia piękne :-) a próbowałaś przez dodanie do listy czytelniczej ? miłego wieczoru :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko mam Was aż tyle że nie chce mi w taki sposób już dodawać...;)

      Usuń
  3. Rzeczywiście inspirujące, a po prostu naturalne, myślę, że to idealne rozwiązanie dla mnie, bo nie będę miała kiedy przygotować dekoracji ani pisanek, za to same białe jajeczka i beżowe wyglądają na prawdę świetnie.Dziękuję za inspiracje i mam problem z głowy:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne inspiracje jajeczne :) A ja bym chciała taki duży koszyk druciany na włóczki! :)
    Co do obserwowania to czasami też mam problem, ale przeważnie za drugim razem udaje się dodać.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też na taki poluję, najlepiej żeby był jeszcze w przyzwoitej cenie :)

      Usuń
  5. Prosto,naturalnie ale pięknie! Ja już rozmyślam o świątecznych dekorach ale jak zwykle miotam się między dwiema opcjami ;p
    Miłego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te Twoje inspiracje... a jakże mam problem... ciekawe kiedy to się skończy. Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne fotki wybrałaś, ja też mam jakąś pustkę odnośnie świątecznych dekoracji :( Zapraszam Ciebie na szybki wiosenny konkurs do mnie, do wygrania cudna poducha z wiosennym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs widziałam bardzo chętnie się zapisałam bo poducha piękna!:)

      Usuń
  8. bo natura ma siłe!!!Ja dzisiaj też o dekoracjach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne inspiracje! Druciany koszyk juz kilka razy mialam w rekach i za kazdym razem odkladalam... zaczynam zalowac...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ze mnie gapa Aniu widzę, że już się zapisałaś na konkurs :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie naturalne kompozycje to miód dla moich oczu, lubię je najbardziej, choć w domu pewnie będą raczej malowane jajka, tradycyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podobają :) Malowane też na pewno będą ładne :)

      Usuń
  12. Ja też miałam problem z obserwowaniem i u mnie dziewczyny pisały w komentarzach, że również takowy problem wystąpił, ale są to komplikacje ze strony blogspota, może jakaś mała awaria.. Miejmy nadzieję, że będzie lepiej i wszystko się naprawi. :)

    Co do inspiracji - również bardzo podobają mi się naturalne, świeże, delikatne dekoracje, bez przesady i niepotrzebnych dodatków, właśnie takie jak na Twoich inspiracjach. ;-))

    Ściskam mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chociaż bardzo lubię kolor, zaproponowane przez Ciebie dekoracje bardzo mi się podobają. To miła odmiana.. :-) na razie trzymam się z dala od Pinterestu, wiem, że gdy wejdę, to przepadnę :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe takie naturalne dekoracje, bardzo ładnie wyglądają w tych drucianych koszyczkach:) nawet naturalnie jajka potrafią się różnić kolorem :)

    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że takie naturalne jajeczka w koszyku i sianku wygladają najlepiej :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj chciałabym zaprosić Cię na mój blog związany z rękodziełem:
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam do czytania i komentowania :) Wszystkich odwiedzających dodaję do mojej listy blogów aby bywać częściej tu i tam :)
    Zapraszam Cię na moje przydasiowe cendy.
    Pozdrawiam Serdecznie :))
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcie pierwsze to moje kolory jajkowe - na pewno - właśnie takie zrobię - delikatne i pastelowe.

    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie właśnie te naturalne najbardziej urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne fotki. Całkowicie naturalne, cudo.
    Co do problemu z dodawaniem blogów, to u mnie problem miął sam, po dwóch miesiącach. Zapraszam na mój blog, gdzie tez pytała o ten problem i co mi doradzono.
    http://arte-by-ania.blogspot.com/2014/03/mam-problem-moze-ktos-mi-podpowie.html.
    Jeżeli nic nie zadział trzeba czekać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)