poniedziałek, 21 kwietnia 2014

21042014

Jestem...

Już po świętach, szybko minęły :)
Dziękuję Wam za ciepłe słowa i życzenia Wielkanocne :)
Przemyślałam to i owo i doszłam do wniosku, że nie ma sensu się ciskać i użalać się nad sobą...
Muszę zaakceptować to czego nie mogę zmienić...
Będzie dobrze :)

Czy u Was dzisiaj też była taka cudna pogoda?
Latem zapachniało!!! :)
jeszcze chwilka i...
będzie maaaj :)
Lubię ten miesiąc :)

Aaaa muszę Wam podziękować za polubienie mojego zdjęcia, które brało udział w konkursie :)
Dziękuję <3
Mogę się pochwalić, że Pigwa spodobała się Pani Madzie z bloga MjakMagda organizatorce Konkursu "MOJA WIOSNA" więc jestem zaszczycona, że dostanę od Niej śliczny tiulowy wianuszek :)

A dzisiaj mam dla Was troszkę wiosennych zdjęć :)














Jedna z moich ulubionych polskich piosenek dla Was :)



Pozdrawiam 

A.



26 komentarzy:

  1. Przepraszam, że spóźnione, ale liczą się szczere słowa :) tak więc zamiast wesołych świąt, które już minęły, życzę szczęścia, zdrówka i spełniania marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia wiosny !!! buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. Duzo pozytywnych mysli przesylam :))) Maj to moj miesiac, obchodze wowczas urodziny ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Oooo to wszystkiego najlepszego!:)

      Usuń
  4. Piekne wiosenne zdjęcia, a ja zostawiam ciepłe, wiosenne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również wiosennie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Pięknie ;-) ... Gratuluję i wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. natura nie musi się starać, by pięknie wyglądać na fotografiach :)
    Piękna wiosna!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  7. I już po świętach-tak szybko minęły ;[
    Wiosna jest zachwycająca!Uwielbiam się nią delektować podczas moich wypadów rowerowych :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no szkoda że tak szybko... ale teraz już coraz bliże lato :)

      Usuń
  8. Słoneczko, ciepełko, troche pogrzmiało...oby tak dalej:-) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oby słoneczko coraz mocniej grzało :)

      Usuń
  9. Ależ tu pięknie u Ciebie :) oczywiście będę podglądać i czerpać inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem tu pierwszy raz i bardz mi się podoba :) dużo wiosennej inspiracji, będę częściej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i bardzo się cieszę że się podoba :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Latem powiało, to prawda, ale burzowo u mnie bardzo, czarne chmury i deszcz, ale jak to mówią - po każdej burzy wychodzi słońce, więc czekam. ;-))

    Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia i tak się składa, że tez jestem fajna Various Manx i z przyjemnością posłuchałam piosenki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie wiosenne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)