niedziela, 13 kwietnia 2014

Happy Easter!


... może troszkę za wcześnie
ale do świąt już się nie pojawię...
/a po świętach jeszcze zobaczę/

Było wiele planów
na dekoracje, 
na radość ze świąt 
/bo dni wolne od pracy akurat wypadają w niedzielę i poniedziałek/
na spokojne święta
a tu jak zwykle 
BAM!
I odechciewa się wszystkiego...
nie mam siły nawet na świąteczne wypieki...

I po co to planować jak nic z tych planów nie wypala!!!
Ach...

/będę do Was zaglądać, ale sama straciłam siłę na wszystko/

A póki co to życzę 
Wam 
spokojnej i rodzinnej
Wielkanocy



Pozdrawiam

A.

14 komentarzy:

  1. to bam nie zabrzmiało za wesoło ......u mnie też pod górkę .....ale trzeba pchać ten wózek mimo wszystko ,do przodu ....trzymaj się i nie rezygnuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety,tak to czasem bywa,że życie nam szykuje jakieś niemiłe niespodzianki i zdarzenia ;[
    Ale mam nadzieję,że nabierzesz nowych sił i chęci i wrócisz tu do nas szybciutko ze swoim blogowaniem!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, i mimo wszystko nawzajem wszystkiego najelpszego!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja życzę Ci, aby te Święta dały Ci dużo, dużo SIŁY.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja w takim razie życzę przede wszystkim duuuuużo duuużo siły i przesyłam pozytywną energię!! ;-)) Uśmiechu i motywacji! ;-))

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobnie... Próbuję oswoić te wszystkie smutki, wiem, że nie znikną. Ale żeby chociaż trochę pogodniej było. Pogodniej dla dzieci, męża...
    Trzymaj się, miej nadzieję na lepszy czas... Przecież kiedyś musi być z górki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego i pozytywnej energii Ci życzę. Bywa nieraz różnie, ale mam nadzieję, że wszystko Ci się ułoży

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana to ja Ci życzę dobrych wieści i nadzieji, aby Świeta Wielkanocne jeszcze nabrały swojej radosnej mocy. Trzmaj się cieplutko, mocno tule.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ściskam i pamiętaj - my tu czekamy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosnych Świąt ! Pozdrawiam serdecznie i przedświątecznie jeszcze - M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne zdjecie!!!! Wesolego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)