środa, 9 kwietnia 2014

Już blisko...


... święta!


Ostatnio pisałam, że pokażę Wam 
co u cudowałam na Wielkanoc.

A no nie wiele...
ale to nie tak jak myślicie, że leń jestem
po prostu jakoś nie pasuje mi do tych świąt 
przepych i bogactwo dekoracji.
W tym roku będzie
skromnie i naturalnie 
:)

Jak zauważyłyście na pierwszym zdjęciu 
brzoza wypuściła już ładne zieloniutkie listki i super się komponuje na stole.
W planie mam jeszcze zrobienie wydmuszek
 tylko jakoś tak się trochę tej czynności obawiam i nie wiem czy mi się uda
/bo nigdy ich nie robiłam/
najprawdopodobniej pojawią się na gałązkach .

A póki co jest królik
 i
 moje pierwsze bratki
/nie wiedziałam, że bratki tak ładnie pachną/
:)


Zrobiłam też dwa wianki z bukszpanu,
a pomysł zaczerpnęłam od 
Ani z bloga odinspiracjidorealizacji.blogspot.com
bardzo łatwo się je robi
znajdziecie je TU




posiałam też owies
 tutaj w towarzystwie owieczki


 i na koniec jedyne jajo, które się na razie u mnie pojawiło
 :)



Miłego dnia 

A.

13 komentarzy:

  1. Świetne dekoracje, owies jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te wianki z bukszpanu, muszę spróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja generalnie nie lubie przepychu wiec proste deko przemawia do mnie bardzo!!!wianuszki urocze, no I zajaczek zacny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wianuszki piękne !!!! i zając też świetny !!!! pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubie proste, naturalne dekoracje :))) Super pomysl z owsem :)))
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianuszki przepiękne-proste ,bez zbędnych pierdółek.Moje bratki długo w domu nie wytrzymały i musiałam je wynieść na balkon ;[
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wiosennie u Ciebie :) Lubię taką świeżą zieleń.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie... naturalnie... czyli tak jak lubię ;-). Bardzo mi się to wszystko podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze! - owies! kupiłam już prawie miesiąc temu i mało brakowało a przeleżał by święta :)
    Piękne dekoracje :)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne dekoracje, bardzo w moim stylu :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No i bardzo dobrze, że skromnie i delikatnie - popieram! ;) U mnie jest tak samo, z tymi świętami kojarzy mi się przejrzystość, świeżość, delikatność, nie ma co przesadzać. ;-)) Ale przepiękne te wianki, odgapię, a co! ;-)

    Ściskam mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, prosto i naturalnie tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)