wtorek, 29 kwietnia 2014

Stokrotki

Witajcie!

Wreszcie zrobiło się słonecznie i mogę zacząć moje prace balkonowe :)
Ale o tym innym razem jak już posadzę, posieję
i będzie można zrobić jakieś ciekawe zdjęcia :)

A dzisiaj o bukieciku stokrotek, który dostałam od mojego ukochanego ;)


Wybraliśmy się niedawno na małą wycieczkę po okolicy 
niestety mogę przyznać szczerze, że rzadko się to zdarza...
Choć nie wiem czemu...
I napotkaliśmy na swej drodze całą łąkę w cudnych stokrotkach :)
Mój mężuś pomógł mi pozrywać te cudne kwiatuszki i skomponować mały bukiecik :)



A tak prezentują się w różowym wazoniku/świeczniku
;)








Pozdrawiam

A.

18 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują...przeurocze zdjęcia... cudnie to wygląda wszystko. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, bardzo lubię stokrotki :-) pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba ...

    OdpowiedzUsuń
  3. stokrotki zawsze kojarzyły mi się ze skromnością. Proste, skromne i śliczne... :)
    Miły gest ukochanego :)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ujęcia :) To pierwsze jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łąka stokrotek musi wyglądać cudnie!!!! Takie małe,niepozorne a tyle uroku mają :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stokrotki są bezkonkurencyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne stokrotki :))) pamiętam z dzieciństwa całe rowy obsiane stokrotkami ..zawsze jak wysiadałam z autobusu rzucałam się na nie ...i do babci niosłam cały pęczek !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie urocze prezenty od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stokrotni są śliczne. Kojarzą mi się z dzieciństwem...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne są takie delikatne. Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie wyrazy miłości są najpiękniejsze, a takie proste i spontaniczne gesty ze strony ukochanego mężczyzny zapamiętuje się na długo w swoim sercu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach.... nam kobietom na prawdę niewiele trzeba do uśmiechu na twarzy :) A mężczyzna, który o tym wie to skarb! Piękne te stokrotki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze są te kwiatunie!!! ..no i bukieciczek prze kochany:) Pięknie! ..a stokrotki stoją na czele moich ulubionych kwiatów:))) ..był czas, gdy zwracano sie do mnie "Pani Stokrotko":))) hi hi:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)