czwartek, 3 kwietnia 2014

Zapraszam na kawę

Witajcie!

Dzisiaj rano obudził mnie kurier...
Wyrwana ze snu nie wiedziałam o co chodzi :)
Ale już w drodze z pokoju do łazienki 
uświadomiłam sobie, że przecież czekam na przesyłkę z Durszlaka
na paczuszkę od Jacobs 
:)

no i się nie pomyliłam  
po rozerwaniu foli ujrzałam takie oto śliczne pudełeczko
:)



A co było w środku...
już pokazuję 
:)



Jacobs Crema Gold


coś 
do kawki
:)


od razu pobiegłam włączyć wodę, żeby jej spróbować
:)



wyszła pyyyyszna! 
/oczywiście z mleczkiem/
polecam
;)


Jak tam Wasze przygotowania do świąt?
Widziałam, że u Was już praca wre :)

U mnie jak zwykle... 
tysiąc pomysłów, tylko nie wiem na które się zdecydować
i
czy czasu i talentu mi starczy...
pochwalę się jak już coś wyczaruję :)

a póki co wiosennie
/plakat Spring możecie pobrać TU/
:)




/żonkile w moim nowym-strym wazonie wyciągniętym ze staroci/
;)

i
nowe
kwiatowe miętowe podkładki
/których oczywiście sama nie u dziergałam bo z nauką szydełkowania zatrzymałam się na oczku ścisłym/
może jeszcze kiedyś się nauczę 
:)


Aaaa naprawili dodawanie do obserwowanych!!!
Hurrra!
:)

Miłego dnia!

A.

17 komentarzy:

  1. Wazon i kubek na kawę super :-) Ale najbardziej podkładek zazdroszczę bo sama mam lewe ręce do szydełka ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Hmmm może coś się uda poradzić na temat tych podkładek ;)

      Usuń
  2. Ja zamierzam rozpocząć przygotowania do Świąt w ten weekend. Mam nadzieję, że się uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki :) Na pewno będzie ślicznie :)

      Usuń
  3. Kochana,na brak talentu nie narzekaj! Na pewno wyczarujesz coś super extra !!! Tylko koniecznie pokaż :) Ja własnie wczoraj poczyniłam pierwsze pisanki,a raczej jajka dekoracyjne.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. /zawstydzona/ spróbuję Cię nie zawieść ;) pokażę na pewno :)
      Lecę zobaczyć te cudne jajka do Ciebie :)

      Usuń
  4. Uwielbiam kawowe zdjęcia, choć ostatnio staram się ograniczać w piciu kawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam smak tej kawy ..zanim kuiliśmy ekspres to była nasza ulubiona ...więc chętnie bym się jej z Tobą napiła :)))) u mnie rozgardiasz i w głowie i w domu ..czyli jak zwykle :))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w temaci swiat czarna dziura:-)a kawusi chetnie sie napije:-)pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja piję jakie tylko kawy są możliwe! To mój jedyny i ulubiony nałóg...hihi!
    Sprawdzałam z tymi obserwatorami - rzeczywiście wreszcie działa!
    Pozdrawiam........

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Crispello, jeszcze do kawki - baja :)
    Ja próbuję na razie przygotować mój balkon na sezon wiosenno-letni, a za świątecznymi ozdobami jeszcze się nie rozglądałam, ale niebawem zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też mnóstwo pomysłów na świąteczne dekoracje tylko brak czasu na ich realizację. Ściskam i udanego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żonkile prezentują się super, wiosennie i wesoło, a co do kawki - narobiłaś mi smaka i właśnie piję sobie swoją! ;-))

    Miłego dnia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, przychodzę z rewizytą, życzę powodzenia w moim candy,
    Bardzo ładny blog - ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypiłam z Tobą poranną kawę, choć u mnie musi być tradycyjnie parzona, duża, fusiasta, mocna, bez dodatków!!!!! Serdecznie i wiosennie pozdrawiam i dziękuję Aniu za odwiedziny...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ masz cudowny kubeczek, sama przyjemność pić z niego poranną kawkę! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)