wtorek, 27 maja 2014

Projekt dekoracja ślubno-rocznicowa

Witajcie!

Brak czasu... Znacie to? Wiecie o co chodzi? Więc nie tłumaczę się tylko przepraszam, że znowu mnie tu długo nie było...
Miałyście rację 19 maja to dzień mojego ślubu, a w tym roku minęło już 2 lata! :)
Dziękuję Wam za życzenia :*



Mam dobrą wiadomość dla... Karmelowej krainy dostaniesz ode mnie malutką niespodziankę :)
Postaram się z Tobą skontaktować w niedługim czasie :)

A teraz pokażę Wam kilka inspiracji z których czerpię odnośnie dekoracji sali na rocznicę moich rodziców :)
Chciałabym żeby wystrój był skromny ale romantyczny :) Kolory które chciałabym żeby pojawiły się w tej dekoracji to biały-brąz-zieleń + oczywiście kwiaty w różnych kolorach :)
Bardzo podobają mi się wazony i świeczniki zrobione ze słoików i butelek, więc na pewno się pojawią :)








Kolejną rzeczą są girlandy, pompony i rozety :)







zdjęcia pinterest.pl

Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie :)
Pochwalę się po imprezce :)

Pozdrawiam

A.


18 komentarzy:

  1. Cudne inspiracje i dekoracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZEPIEKNE DEKORACJE...DWA LATA? WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie się pochwal ..inspiracje bliskie memu sercu ..uwielbiam taki styl !!!!!! mam teraz nawet bukiet w domu, przyniesiony z łąk :))) wszystkiego najlepszego dla wszystkich !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie czym ;)
      Dziękuję

      Usuń
  4. Ciekawa jestem co wykombinujesz z tymi dekoracjami :)
    U mnie też bukiety chabrowo rumiankowe :))
    Czekam na wiadomość ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze myślę, myślę ;)
      Odezwę się wkrótce ;)

      Usuń
  5. Będzie pewnie ekstra....takie piękne dekoracje, a jeszcze na dodatek jak salę ozdobi córka to pewnie będą przeszczęśliwi ;-). Buziaki i dobrego dnia ;_)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne inspiracje. Super pomysły na wykorzystanie słoików.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odjazdowe dekoracje:) Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej a Ty dostalas ode mnie paczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam, przepraszam że jeszcze nie podziękowałam na blogu ale jestem zalatana... Obiecuję wkrótce nadrobić zaległości :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. :) lubię takie kolorowe wpisy :))) bardzo wesołe inspiracje, już wiem, że pompony wzięły udział w Twojej aranżacji:) Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)