wtorek, 24 czerwca 2014

Lato!

Witajcie!

Dziękuję Wam bardzo za wszystkie przemiłe komentarze! Dziękuję dziękuję dziękuję!
Jesteście kochane! :) Poprawię się i będę pisać częściej :)

Mamy już LATO! :D Tak średnio nas w tym roku przywitało... U Was też jest taka brzydka pogoda? Miejmy nadzieję że słoneczko się rozkręci i wkrótce opali nasze blade twarze :)





Chciałabym Wam dzisiaj pokazać jaką ładną paczuszkę ostatnio dostałam :)
Udało mi się wygrać 3 fajniutkie woreczki w urodzinowym Candy na blogu U Are Fab.




Dziękuję za śliczne woreczki! :)
Jeszcze nie wiem do czego i na co je wykorzystam :) Hmmm może mi coś podpowiecie? :)
Mam dla Was jeszcze maczki ze spaceru :)





Kobiety pomocy! Nie wiem czy to ja coś przestawiłam czy znowu coś się spsóło, ale nie pokazuje mi blogger Waszych nowych postów tzn. pokazuje tylko jeden jednej osoby i jak naciskam "Wyświetl więcej" nic się nie dzieje...
Pokażę Wam jak to wygląda na prt sc.


Pomóżcie!!! Na pewno któraś z Was zna się bardziej ode mnie :)


Przypominam o moim pierwszym Candy :) Zapisywać może cie się TU



Pozdrawiam

A.

20 komentarzy:

  1. Maczki cudowne, gratuluję wygranej :) Mam to samo ze swoim blogiem, wciskam "Wyświetl więcej" i nic :( szukam informacji na ten temat, ale cisza w eterze :( mam nadzieję, że wkrótce się to wyjaśni Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cieszę się że się podobają :) Z bloggerem już wszystko ok, tzn, u mnie wróciło do normy :)

      Usuń
  2. Dziekuje za maki, sa piekne:-)
    probem z blogerem mamy wszyscy juz od kilku dni, nie wiadomo co z tym zrobic, strasznie to utrudnia funkcjonowanie blogow! pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo :)
      Już chyba wszystko wróciło do normy :)

      Usuń
  3. Z blogerem mialam 2 dni podobne problemy, ale dzisiaj juz wszystko jest w porzadku, to chyba ich wina ;)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne maki :) Uwielbiam!!! Woreczki w dużej ilości wykorzystuję w kuchni do przechowywania ryżu,kaszy, orzechów itp.
    Blogger czasem tak ma u mnie już wszystko wróciło do normy:) Buziaki! Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo na orzechy będą dobre! Dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
  5. Też mam ten sam problem z bloggerem, ale to chyba każdy.. dlatego zaczęłam przerzucać obserwowane blogi do bloglovina i tam na bieżąco pokazują mi się wpisy blogów, które obserwowałam przez bloggera i Ciebie też tam właśnie dodałam jakiś czas temu :) Piękne maki i gratulacje z okazji wygranego konkursu, buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Muszę się zastanowić nad bloglovinem :)

      Usuń
  6. Aniu,ja też miałam przez dwa dni ten problem z bloggerem ale dziś o dziwo jest już ok,nic nie robiłam ;p
    Gratuluję wygranej!
    Maki i u mnie ostatnio prężyły się do sesji zdjęciowej ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są piękne! :) A ie ich rośnie nie mogłam się opanować żeby im zdjęcia nie zrobić :)

      Usuń
  7. Lato? Gdzie? U mnie było dziś rano 9 stopni! Rany... :(
    Wygrałaś wspaniałe woreczki, co za wykonanie! Gratulacje :)
    A blogger sam się spsuł, ale już działa, z tego co widzę.
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnie w tym roku mamy lato, ale może już będzie cieplej w końcu :)

      Usuń
  8. Witaj Aniu ;-) Gratki w związku z wygraną ;-)...u nas też lato nie rozpieszcza. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)
      A lato może w końcu zacznie nas rozpieszczać :)

      Usuń
  9. Śliczne te maki, a wygranej gratuluję:) pozdrawiam serdecznie aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahhh, jak ja uwielbiam takie kwitnące maki :D Pięknie uchwycone. Dziękuję, że mogę nacieszyć oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podobają :)

      Usuń
  11. Witaj:) Pięknie tu u Ciebie:) Co do blogera to u mnie też przez dwa dni tak było, już mnie zaczęło to irytować;) ale na szczęście wróciło do normy:) Na forum google się okazało, że ten blogowy "kaprys" zszedł "z góry";) więc jak widać uwinęli się dość żwawo;) Maki wspaniałe, tez u siebie mam post z tymi pięknościami:) zapraszam w odwiedzinki:) miło mi będzie Cię u siebie gościć:) Zatem wyruszam na spacerek po Twoim Świecie:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)