niedziela, 15 czerwca 2014

No jestem :)

Witajcie!
Ale tu się u mnie znowu przerwa dłuuuga zrobiła... Miałam być za 2 tygodnie ale niestety życie jest życiem i wyszło 3...
Nie będę Was zanudzała opowiadaniami o moich problemach :) póki co wszystko się wyprostowało i jest ok :) Jedna nauka mi została  mojego urlopu - NIE PLANOWAĆ - bo z planów prawie nic nie wychodzi. Jak się nie planuje to mniej szkoda tego co miało być a nie ma bo się nie da, albo są sprawy ważne i ważniejsze i niestety te ważniejsze nigdy do przyjemnych nie należą...
Oj jakaś pechowa jestem...

Dobrze że już po urlopie :)

Obiecałam Wam relację z rocznicy moich rodziców, więc już dotrzymuję słowa :)
Oczywiście nie wszystko co chciałam zrobiłam bo nie było czasu/możliwości. Ale mogę się pochwalić, że rodzicom bardzo się podobało i to jest dla mnie najważniejsze :)
Sala - remiza, w stanie takim sobie na szczęście wyłożona białymi panelami ;)
Miało być po wiejsku, więc zrobiłam troszkę pomponów z z bibuły i rozetek, zrobiłam napis i wazoniki i świeczniki ze słoików, a te pomarańczowe dodatki i gałęzie niestety musiały zostać bo były na stałe przymocowane :(
Pokaże Wam po prostu zdjęcia i same ocenicie jak to wyszło :)









Wazoniki i świeczniki :)





















A tak to mniej więcej wyglądało :)


A wieczorem był tort, który robiła moja młodsza siostra :)


...i tańce do rana ;)


To tyle mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)

Pozdrawiam

A.


20 komentarzy:

  1. nie zanudziłaś :)))) ja bardzo lubię takie imprezy dekorować :)))) tort i te pompony oraz girlanda z imionami rodziców BARDZO FAJNE !!!!pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że się podoba:) Dziękuję :)

      Usuń
  2. swojsko i romantycznie :) najważniejsze że głównym zainteresowanym się podobało :)
    Pozdrowienia, B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Imprezka na pewno udała się jak nic! Dekoracje cudne-girlanda mnie zauroczyła! A tort-pierwsza klasa!
    Niestety tak to czasem w życiu bywa,że nie wszystko idzie tak jak byśmy chcieli albo jak sobie zaplanujemy ;[ Mam nadzieję,że wszystko u ciebie się wyprostuje i będzie git :))
    Ściskam mocno !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Powolutku wszystko się prostuje :)

      Usuń
  4. Wyszło super...nieźle się musiałaś napracować...tyle dekoracji, napisy, aranżacja sali...ale muszę przyznać, że wyszło super. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że się podoba :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Udekorować salę, w której są już pewne stałe ozdoby, to trudna sprawa, ale Ty świetnie sobie poradziłaś! Efektowne bukiety w słoikach i fajne wiszące dodatki. Tort bajeczny - super są te truskawkowe serduszka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za tak miłe słowa :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. 25 lat to piękny staż :) Lokal po Twoich staraniach wygląda bardzo fajnie, ekologiczne ozdoby, które zrobiłaś są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie przyozdobiłaś salę! Ślicznie i nastrojowo!
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci to wszystko wyszło,więc nie dziwię się że rodzicom się podobało.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł z tymi lampionami i wazonami:) ..i super że znalazły się tam też polne kwiaty:) Jak się Rodzicom podobało to chyba najważniejsze:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)