środa, 18 czerwca 2014

Podziękowania i 1 GIVEAWAY

Witajcie!

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod ostatnim postem! Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że podobała Wam się moja "dekoracja" :)

W związku z tym że jesteście, że zaglądacie, że komentujecie chciałabym ogłosić moje pierwsze 
GIVEAWAY
Przez moją ostatnią dłuuugą nieobecność przegapiłam pierwszą rocznicę mojego bloga. Nie wierzę że to już ponad rok od mojego pierwszego kliknięcia w blogowy świat :) Powiem szczerze że troszkę się bałam jak to będzie, czy ktoś się moim pisaniem zainteresuje czy ktoś tu będzie w ogóle zaglądał... I okazało się że jest Was już ponad 60! I choć blog miał wyglądać inaczej i miał być o czymś innym to zaszczepiłyście we mnie tak silą miłość do urządzania wnętrz, że chciałabym Wam za to bardzo podziękować małym skromnym prezencikiem :)





Warunki udziału w zabawie:
  • pozostawienie komentarza pod postem z deklaracją chęci wzięcia udziału w zabawie i szczerą odpowiedzią na pytanie Co podoba się a co nie w moim blogu lub może jakieś sugestie co mogę zmienić? Komentarze zostawiajcie do do dnia 7 lipca 2014r.
  • dodanie do obserwowanych mojego bloga
  • udostępnijcie na swoim blogu powyższe zdjęcie z linkiem do tego posta
  • nie posiadając bloga również są mile widziani, proszę tylko o pozostawienie adresu e-mail

A oto nagrody:
pomarańczowy lampionik z motylkami




komplet 4 podkładek kwiatuszków
2 żółtych
2 białych






Zapraszam do zabawy :)


Pozdrawiam 
A.

35 komentarzy:

  1. Kochana,gratuluję roczku! To tak jak u mnie :) Życzę kolejnych kreatywnych latek!
    Będę pierwsza? Żółtych podkładek jeszcze nie mam a bardzo lubię takie gadżeciki ;p
    Pozdrawiam i buziaczki posyłam ;0

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy :) Śliczne podkładki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!!!:))lampionik przyda się na balkon:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba jestem pierwsza?:)
    co do pytania to po przejrzeniu Twojego bloga stwierdzam, że bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia i inspiracje. co do poprawy to może częstotliwość postów:)
    chętnie wezmę udział w zabawie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny lampion:)
    http://przystannatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zgłaszam się z przyjemnością! Akurat niewielki lampion na mój maleńki balkon byłby idealny, a z takich maleńkich kwiatuszków białych zawsze chciałam zrobić girlandę...to może z 4 coś wymyślę.:)
    Aniu, ja jestem wielką fanką Twoich zdjęć, a gdyby wpisy byłyby regularnie, to byłoby idealnie (choć sama po sobie wiem, że z tym różnie bywa i czasem okoliczności nie sprzyjają;) ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lampiony ! :)
    http://mama-lenki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy blogu czas szybko mija, wiem to po sobie, bo bloguję tylko kilka miesięcy dłużej od Ciebie. Wszystkiego dobrego! I staję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością zapisuję się na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to dalszego rozwoju życzę :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj :) Kochana robisz piękne zdjęcia.....a jak będziesz tu częściej publikować to moje oko będzie zadowolone ;)
    Oczywiście gratuluję rocznicy......moja za 6 dni ;)
    No i przyznam, że te kwiatuszkowe podkładki uwiodły moje, zachłanne na cudeńka, serce ......
    Buziaki ......no i banerek w Świecie Oli ma się rozumieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja tez się zapiszę. ;)
    obserwuje jako marysse ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością wezmę udział w Twoim rocznicowym rozdaniu :) Wspaniała latarenka i urocze podkładki :) Gratuluje 1 roku :) Podoba mi się Twoje zamiłowanie do natury, widać to po wpisach i zdjęciach :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje ;)) życzę pomysłów ,cierpliwości tworzenia i wielu postów ;) gorąco pozdrawiam i do zabawy się przyłączam

    OdpowiedzUsuń
  15. jak to co zmienić?! nic nie zmieniać :)
    boski blog! gratuluję rocznicy :)
    zapisuję się do zabawy oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie za rzadko piszesz, a czyta się Ciebie bardzo miło. prezentujesz bardzo ładne zdjęcia i ogólnie podoba mi się ta minimalistyczna wersja bloga.

    oczywiście z wielką przyjemnością spróbuję swojego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością wezmę i ja udział w rocznicowym candy. Gratuluję rocznicy:)) Jestem tu dzisiaj pierwszy raz, ale z całą pewnością na blogu podobają mi się Twoje zdjęcia.Całą resztę będę miała okazję zobaczyć i poznać w związku z dodaniem bloga do obserwowanych:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią zawalczę o nagrodę :) Bardzo podoba mi się twój nagłówek, jest taki prosty ale cały urok na tym polega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Roczku szczerze gratuluję
    na widok podkładek wariuję
    śliczne są niesłychanie,
    marzę, że wylosowana zostanę:)

    ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. łał... jakie piękne...mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią dołączę do zabawy. Uwielbiam motyle a ten lampionik jest cudny. Co do bloga nie mam żadnych uwag w sumie trafiłam na niego niedawno ale jest ok :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię nacieszyć oko ładnymi zdjęciami i takie u Ciebie znajduję:)
    bardzo chętnie zapisuję się do zabawy:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojojoj!! Urodzinki!!:))) I to pierwsze!!:) Zatem życzenia Spełniania siebie w tym co kochasz posyłam:) Niechaj Radość wypełnia każdy wpis i otula każdą minutkę Twojego Bycia nie tylko tutaj na blogu, ale i w prywatnym życiu:) Niech się spełniają marzenia i te wielkie (co czasami się wydają nie do spełnienia;) i te całkiem drobniutkie (których pewnie też się kilka znajdzie;) Serdeczności kolorowe posyłam, pełne kolorowych uśmiechniętych życzeń:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. ..no i zapomniałam dodać, że z miłą chęcią przyłączę się do zabawy:)
    A w Twoim blogu (mimo że co dopiero się rozspacerowałam:)) zdążyłam już zauważyć przewspaniałe, pełne uroku i subtelnego wyczuwania kadry, którymi się można na prawdę podelektować:) Baaardzo mnie urzekły:)
    Wszystkiego Dobrego!!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się! :) Banerek już na moim blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo miło tu i fajne nagrody ,biore udział
    malgorzata er.@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się! Cudowności same! szczescie_jest@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. żeby szczerze odpowiedzieć na zadane pytanie w pierwszej kolejności przejrzałam i przeczytałam bloga.
    Bardzo podobaja mi się zdjęcia, szczególnie macro. Czasami drogą przypadku zrobi się dobre zdjęcie w najmniej oczekiwanym momencie.
    Masz swój styl i nie zmieniałabym go na siłe.

    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwościa czekam na wyniki
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Równiez staje w kolejce po de cudeńka:)
    Gratuluje Ci roczku blogowania a jeżeli chodzi o pytanie to podoba mi sie u Ciebe że blog jest przejrzysty i mozna bez problemu wszystko znaleść a do tego te Twoje zdjęcia bajka po prostu:) Trzymaj tak dalej:)
    Baner zamieściłam juz u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Myszy zakochały się w tej uroczej latarence, więc ustawiają się grzecznie w ogonku. Blog obserwujemy, a banerek publikujemy tu: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html

    Na Twój blog trafiłyśmy przypadkiem, jak to myszy, przechadzając się od bloga do bloga... Zatrzymała nas u Ciebie zakładka "sklepy". To bardzo praktyczny i przydatku zbiór linków, szczególnie dla osób, które aktualnie są na etapie urządzania swojego przytulnego gniazdka - tyle cudownych skarbów w jednym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  32. Z radością biorę udział w Candy.
    Urzekajace sa Twe inspiracje wystroju wnętrz....kuchenne...
    Klasa!
    Banerek na
    Mój Magiczny Decoupage

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się i ja:0
    banerek:isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam serdecznie:) pytanie nie jest łatwe jako, że dopiero zapoznaję blog ale mogę już po wstępnym zwiedzaniu powiedzieć, że podobają mi się inspiracje, które znalazłam:) natomiast nie podoba mi się, opcja pod każdym fragmentem postu: "czytaj więcej" dużo wygodniej jest, gdy od razu widać cały post:) ale to takie moje zdanie:)
    Miejsce uznaję za bardzo ciekawe i inspirujące i na pewno będę odwiedzać:)
    Tymczasem mimo, że troszkę późno, bo w ostatnim dniu, ale chętnie zapiszę się do zabawy. Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako Justyna Pezdek
    E-mail: magda38912190@hotmail.com

    Jest tu przytulnie, skromnie co dla jednych może być wadą, dla innych zaletą. Mnie akurat pasuje :) ładne zdjęcia, krótkie ale 'przyjemne' posty. Jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)