piątek, 20 czerwca 2014

Trochę natury

Witajcie!

Jak Wam mija weekend? Mój niestety z dniem jutrzejszym się kończy ponieważ w sobotę i w niedzielę do pracy, ale za to mam wolny poniedziałek i wtorek :)

Wczoraj była super pogoda /a zapowiadali deszcz/ taka w sam raz na wycieczkę, więc wyciągnęłam mojego A. na przejażdżkę po okolicy :)
Fajnie tak pooddychać letnim powietrzem, popatrzeć jak wszystko w koło tętni życiem :)
Mam dla Was troszkę zdjęć.

Z lasu...




Zbiory szyszek rozpoczęte :)









Z pól i łąk...












Przypominam o trwającym Candy zapisywać możecie się
 TU


Miłego weekendu :)

Pozdrawiam

A.

27 komentarzy:

  1. A u mnie odwrotnie: zapowiadali piekna pogode a leje deszcz! milego weekendowania!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie tak to jest z prognozami :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! I ja nie mogłam się oprzeć pogodzie idealnej na rowerową wyprawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Aż się człowiek skręca żeby wyjść na dwór :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, u mnie zastój, brak czasu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sielskie, piękne kadry :) Dobrze odetchnąć pełną piersią ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawda! Nic nie zastąpi świeżego leśnego powietrza :)

      Usuń
  5. rozmarzyłam się oglądając Twoje zdjęcia...Nie mogę się już doczekać wakacji w Polsce nad moim ukochanym Bałtykiem.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo że udało mi się pokazać troszeczkę letniego klimatu :)

      Usuń
  6. Piękne, leśne zdjęcia - uwielbiam wypady do lasu, najchętniej bym tam zamieszkała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Tylko żeby było tam mniej komarów ;)

      Usuń
  7. super takie wycieczki są :)))) uwielbiam jak całą rodzinką wskakujemy na rowerki :))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypoczynek wśród natury to jest to! :)

      Usuń
  8. Aż z wielką przyjemnością człowiek spogląda na takie widoki.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, sielskie i cudne zdjęcia... napatrzeć się nie mogę!!!
    Cudowny blog!!! Będę tutaj u Ciebie często!!!!
    ściskam i życzę miłej reszty dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Zapraszam zapraszam :)

      Usuń
  10. Ja również lubię wycieczki na łono natury, zwłaszcza do lasu :) Fajne zdjęcia, pięknie wyglądają w Twoim ujęciu kłosy zboża :) Pozdrawiam i zapraszam Cię w odwiedziny do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kadry, a w szczególności pierwszy - te brzozowe gałązki są takie nastrojowe :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny mieliście spacer!!!Zazdroszczę słońca,u nas go niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  13. W moich okolicach drogi wybite kamieniami, gliniaste...więc tym bardziej miło popatrzeć na takie , odmienne krajobrazy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia!!! Uwielbiam takie wypełnione naturą aż po same brzegi:) ..co ja piszę...ja je kocham!!!:)))) Cudności:) Kolorowych dni dla Ciebie Kochana:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)