sobota, 28 czerwca 2014

Wakacyjne DIY

Witajcie!
Od wczoraj mamy WAKACJE! :) I pogoda jakby się troszkę poprawiła? ;)))
Blogger już nie szwankuje, sam się naprawił i bardzo dobrze bo nie lubię nie być na bieżąco z Waszymi postami :)




A dzisiaj o czymś bardzo ciekawym...
Często w wolnej chwili przeglądam różne polskie i zagraniczne strony internetowe i znajduję tam piękne zdjęcia i wspaniałe pomysły na zrobienie super ładnych i prostych przedmiotów i nie tylko! :)
Dlatego doszłam do wniosku, że co jakiś czas będę się z Wami chwalić moim znaleziskami. 
Po co mają się kurzyć w moich folderach? 
Może coś wykorzystacie dla siebie? :)))

Pierwsza odsłona SUMMER DIY ----->


1  2


3 4


 5 6


7 8


 9 10


 11 12

Prawda, że zdjęcia cudne? :)
Mam dla Was jeszcze wakacyjną piosenkę, którą uwielbiam! ;)


Zapraszam do udziału w moim pierwszym Candy zapisy TU


Pozdrawiam

A.

22 komentarze:

  1. Na całe szczęście blogger z listą czytelniczą działa. Nie wiem czy naprawił się sam, ja w każdym razie dwa razy pisałam do nich e-maila z prośbą o naprawienie:)))) Miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pisałam do nich maila więc pewnie było Nas więcej i ktoś się tym zainteresował :)
      Również życzę miłego weekendu :)

      Usuń
    2. I bardzo dobrze, że było nas więcej, niech wiedzą, że trzymamy rękę na pulsie:)))Ciężki ten poniedziałek z samego rana, ale mimo wszystko miłego dnia...

      Usuń
  2. 5 i 9 -mniam ;p Takie orzeźwiające smaki :)
    Miłego weekendu kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owocowe lody to jest to! :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Prawda!!!! Kilka DIY sobie "zapisuję" i mam nadzieję, że uda mi się je poczynić:-) pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  4. Podoba mi się torebka :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj Aniu to mi czasu zaoszczędzisz na poszukiwania wszelakie :))) buziak !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnych wakacji w takim razie :))
    Dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne inspiracje:) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne letnie inspiracje :) Fajna etniczna torebka:) Pozdrawiam :0)

    OdpowiedzUsuń
  9. w przyszłym roku taki namiot na pewno zdrobię córci:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za inspiracje, na pewno spróbuję zrobić lody owocowe i lemoniadę...ciekawe etui na okulary
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za inspiracje, lody owocowe i lemoniadę na pewno zrobię...fajne etui na okulary
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie jest super!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Summer, Summer :) Kocham lato :) Miłych wakacji Ci życzę Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokrowiec na okulary zdobył me serce!

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zdjęcia! Podkładki z 12 sama sobie zrobię! O! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)