środa, 2 lipca 2014

Spełnione marzenie

Witajcie!

Na początku witam serdecznie nowe obserwatorki w moich skromnych progach!
Ach jak się cieszę, że jesteście! Że zaglądacie! Że komentujecie!
Dziękuję :)))

Dzisiaj chciałabym pokazać co ostatnio kupiłam!
A mianowicie skusiłam się u Ewy z bloga seehomeem.blogspot.com na cudnego konika Dala o którym już dawno marzyłam!!! :)
I oto jest! Cieszę się jak mała dziewczynka! ;)))
A najlepsze jest to, że mogę go mieć zawsze przy sobie bo jest on w formie breloka do kluczy :)))
Oto on ;)



Dziękuję ślicznie Ewo - jest piękny! :)))

Mam dla Was jeszcze troszkę zdjęć z mojego małego balkonowego ogródka :)




















Przypominam, że Candy trwa jeszcze 5 dni, możecie zapisywać się TU
:)))

Pozdrawiam

A.






27 komentarzy:

  1. Witaj Aniu:) No piękny ten koniczek!:))) Gratuluję nowego członka Rodziny:)
    Kwiaty urocze! I ja goszczę u siebie w tym roku takie różowe pelargonie:)
    Serdeczności ślę cieplutkie:)
    Wszystkiego Dobrego!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, dziękuję :)))
      Oj na te pelargonie to ja się dłuuugo naczekałam bo nasza polska pogoda nie pozwalała mi rosnąć :)
      Ale na szczęście są :)

      Usuń
  2. Pięknie kochana u ciebie na balkonie-kwieciście i zielono! Ja muszę chyba wymienić kwiatki ;p
    Brelok uroczy,widziałam te koniki,ostatnio też zamówiłam u Ewci mały gadżet.Już nie mogę się doczekać :))
    Buziaczki ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ewa robi same cudne rzeczy! :)))

      Usuń
  3. Ogromnie cieszę się,że Ci się podoba:))) Ogródek bardzo ładny i różnorodny...w przeciwieństwie do mojego (podwórkowego),w którym królują chwasty.Chyba przeniosę go do domu-do doniczek,bo Twoja pietruszka jest niesamowicie apetyczna i pod ręką:)
    Serdecznie Cię pozdrawiam i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja bardzo, bardzo dziękuję :)))

      Usuń
  4. Slodziak, a do tego praktyczny:-) no I piekny w swej prostocie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny konik ...kiedyś się uśmiechnę do Ewy ..może jak już drzwi będę miała do swojego nowego domu ??:))))niech mi szczęście przynosi :)a ogródki warzywno ,ziołowo kwiatowe , balkonowe np uwielbiam .....masz świetną tą glinianą doniczkę ...szukam takich gdzie się da :))))buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny konik, ziół troche zazdroszczę, bo jak zwykle u mnie skończylo sie na planowaniu, mam tylko kilka kwiatkow na balkonie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w tym roku też miało nie być ich za wiele, ale wyszło jak zwykle inaczej ;)

      Usuń
  7. Też tak mam, że potrafię się cieszyć z takich drobiazgów... a mąż tylko kiwa z niedowierzaniem głową :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie mężowie to chyba tak mają ;)

      Usuń
  8. Ewa tworzy prawdziwe cuda z drewna, bo jak się nie zachwycić takim oryginalnym drobiazgiem, zrobionym z taką pasją :)
    Piekne zdjecia. miłego dnia życzę,
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Konik! Ziółka, pelargonie i piękna fuksja:) Uwielbiam, aż milo popatrzeć. Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się podoba :)

      Usuń
  10. Konik świetny, zazdroszczę umiejętności robienia tak ślicznych zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczny konik :-D i zdjecia balkonowych roslin piekne :-D :-D

    Pozdrawiam cieplutko :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze, to umieć cieszyć się drobiazgami, wtedy człowiek jest po prostu szczęśliwy :) Świetne zdjęcia ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Konik dala cudowny!!!!!!!!!!!!!!!i to jeszcze breloczek:)
    kwiaty masz cudne
    zapraszam do siebie na zachód słońca

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, też bym sę cieszyła, a moja córcia właśnie zawołała aale konik:)Piękne masz kwiaty.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko ♥

    przepięknie :)))
    pozdrawiam bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)