czwartek, 10 lipca 2014

Wyniki

Witajcie!

Spóźnione bo była piękna pogoda, która nie nastraja do blogowania
tylko do siedzenia na dworze i łapania słoneczka :)))


Zgłosiło się Was aż 34! :)))
Nie spodziewałam się takiego zainteresowania! :)
Dziękuję ze obchodziłyście ze mną pierwszą rocznicę bloga :))
Ale już już dłużej nie przeciągam :)

Szczęściarę wybrał mój A. ja nie podjęłam się tej odpowiedzialności ;)




Wygrywa...




Proszę Cię kochana o dane do wysyłki
odezwij się do mnie na maila: anulkakor3@wp.pl

Jeszcze raz dziękuję za udział w zbawie :)


Pozdrawiam

A.

12 komentarzy:

  1. Bardzo miło było się bawić:} Gratuluję wylosowanej:}

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Pauli:) i dziękuję Rudy Loku za zabawę:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki kochana za zabawę no i gratulacje dla szczęściary!
    Buźka ;0

    OdpowiedzUsuń
  4. Moc gratulacji!!!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! A ja dziękuję pięknie za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aneczko Ty tez wygrałas Candy :)) gratki:))

    OdpowiedzUsuń
  8. I think thіs iѕ one ߋf the most vital info
    for me. And i am glad reading үour article.

    But wanna remark on ѕome gеneral things, Thе website style іs
    perfect, tɦe articles іs rеally excellent : D.
    Gߋod job, cheers

    Looҝ into my web site Generateur De Code Psn

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)