poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Nowa poducha!

Witajcie!

Dziękuję dziewczyny za miłe słowa, które dostałam od Was pod ostatnim postem.
Jesteście kochane!
Wzięłam się troszkę w garść i wydaje mi się, że znalazłam ciekawe miejsce na wypoczynek :)
Wstępnie termin ustalony, mam nadzieję że jeszcze 3 tygodnie i odpocznę :)
Trzymajcie kciuki, mooocno żeby wszystko się udało!


A dzisiaj pochwalę się, a co! ;)
Udało mi się wygrać u Hug The Stuff !!!
Cuuudną poduchę SWE.TRZY.SKO !!!





Już jakiś czas wzdycham do rzeczy od Hug The Stuff, mają cudeńka!
Tym bardziej jestem szczęśliwa, że udało mi się coś u Nich wygrać :)
Dziękuję ślicznie!
Tak się prezentuje na kanapie w towarzystwie :)




Pierwszy raz pokazuję tyle mieszkania :) Aż strach pomyśleć, że w tym pokoju ściany były pomarańczowe!!! Wyobrażacie sobie??
A to wszystko dzięki Wam i Waszym inspiracjom! Dziękuję, przejrzałam na oczy :)





Pozdrawiam
A.

35 komentarzy:

  1. Ekstra wygrana i pięknie się prezentuje na Twojej sofie. I u mnie wiele zmian na skutek komentarzy i inspiracji blogowych. Buziaki dla Ciebie i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ach dobrze że blogowy świat istnieje ;)

      Usuń
  2. Gratuluję świetnej poduchy:) Udanego wypoczynku życzę, dla ciała ale i dla ducha:) ..i dla myśli - albo od myśli;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj od myśli przede wszystkim! Nie dziękuję (żeby nie zapeszyć) :)

      Usuń
  3. Mega fajna poducha!!! taki akcent na sofie z pewnoscia przykuje uwage! pzdr:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna i elegancko wygląda na kanapie, super zakup!
    bzi;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne ta poducha! Zazdroszcze wygranej! Idealnie wpasowala sie w ten kat. Chetnie zobaczylabym troszke wiecej Twoich 4 katow. U mnie w salonie, kuchni i sypialni bylo zolto OoO. Strach sie bac co by bylo gdybym w blogowy swiat nie wsiakla! Milego popoludnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha widzę że nie tylko ja szalałam z kolorami :) Co by było gdyby nie blogowy świat ;)

      Usuń
  6. Gratuluję Aniu! Poducha super :) a pomarańczowe ściany? cóż... dobrze że przejrzałaś na oczy. Chyba nie pasowały by do tej poduchy :P
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dobrze że przejrzałam :) hihii na pewno nie pasował by do niczego :D

      Usuń
  7. Ale Ci się piękna wygrana trafiła!!! Czekam na więcej zdjęć z Twojego mieszkania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postaram się ciut więcej pokazywać :)

      Usuń
  8. W sumie to ta poducha świetnie pasuje do narożnika, a raczej do tej skóry :] Widzę, że powoli idziesz we wzory w poduszkach, to bardzo fajnie bo teraz coraz bardziej popularne stają się zróżnicowane wzory na poduchach, które leżą na sofie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do imitacji skóry ;) hihihii Wpasowała się jak ulał :)

      Usuń
  9. bardzo fajna :) i jak zgrabnie pasuje. to nadruk a nie prawdziwy splot wełny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadruk :) Ale wygląda jakby był to prawdziwy splot wełny :)

      Usuń
  10. Zazdroszczę, ale jednocześnie gratuluję:) Mają piękne rzeczy, ale niestety troszkę drogie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i niestety się z Tobą zgodzę co do ceny...

      Usuń
  11. Na takiej kanapie bym dziś poleżała :D tym bardziej w taki deszczowy dzień jak dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piekna , ale Ty mi zdradz skad kanapa ? piekna jest uwielbiam takie obicia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już zdradzam, kanapa to narożnik z brw :) o taki http://www.brw.com.pl/katalog-produktow/produkt/5832,naroznik-uniwersalny-marina-lux.html

      Usuń
  13. Super zdobycz. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) http://karo-dekor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)