sobota, 9 sierpnia 2014

purple day...


Witajcie!
Purple/fioletowy - uwielbiam ten kolor!
Ale to musi być TEN konkretny odcień fioletu!
Znalazłam go ostatnio u mamy i sąsiadki w ogródku.


Roślinki te poprawiły mi humor ostatnio.
Jak zauważyłyście nie było mnie znowu troszkę...
Przyznam się... nie mam weny, nie mam siły i strasznie Wam zazdroszczę!

Wakacyjnych wyjazdów, wolnych chwil z rodziną, wypoczynku, ach...
Ja swój urlop powinnam rozpocząć wczoraj, ale niestety nie dostałam go...
I najlepsze jest to, że w sierpniu to już mogę  sobie o nim pomarzyć... :/




Dlatego mam do Was pytanie/ prośbę.
Poszukuję cudnego nastrojowego i spokojnego miejsca na spędzenie urlopu ok. 7 dni, na początku września.
Tak sobie myślałam że mógłby to być domek nad jeziorem z pomostem, za rozsądne pieniądze oczywiście ;)
Powiedzcie mi kobitki kochane czy znacie takie miejsce?
Może bywacie, a może same macie takie miejsce?
Polecicie mi coś?
Baaardzo na Was liczę.

Zdjęcia  mojego ukochanego fioletu specjalnie dla Was :)










Pozdrawiam
A.

20 komentarzy:

  1. Witaj!:)
    Pięęękny jest ten kolor, który tutaj zaprezentowałaś! Taki ...spowity odrobiną magii:)
    I ja chętnie zasięgnę informacji o domku nad jeziorem... :)
    Życzę w pełni czerpania z każdej magicznej chwili, nawet tej nieurlopowej;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro z powodu urlopu, oby we wrześniu się udał;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, nie umiem Ci pomoc...ale zdjęcia fioletu wspaniałe.Pocieszę Cię tyljko tym,że dla mnie urlop w lecie to tez marzenie ściętej glowy...niestety....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi... Odbijemy sobie jesienią ;)

      Usuń
  4. Kurcze, uwielbiam takie zdjęcia!
    Mogłabym oglądać i oglądać.............. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te ogrodowe fiolety!
    Ech...współczuję, że nie masz urlopu...a człowiek w wakacje już tak bardzo pragnie wolnego...
    Mam nadzieję, że wrzesień wynagrodzi Ci czekanie piękną pogodą i wspaniałym miejscem gdziekolwiek się wybierzesz :)
    Ale w poszukiwaniu miejsca niestety Ci nie pomogę, bo w tym roku byłam tylko w Rowach, gdzie nie widziałam spokojnych miejsc...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdjecia! A to klapa z tym urlopem. Nad jeziorkiem nie moge nic polecic...ale moze gory? Urlop we wrzesniu to tez fajna sprawa. Ceny powinny byc nizsze, a i mniej turystow wszedzie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne fotki! Ja nie przepadam za fioletem ale kwiaty w tym kolorze-jak najbardziej cieszą i moje oko :)
    Przykro mi z powodu niewypału urlopowego.Nie pomogę ,co do miejscówki z jeziorem i pomostem,ja zawsze jeżdżę nad morze ;p
    Powodzenia w poszukiwaniach,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiaty :) Jeśli lubisz góry, to na początku września możesz z powodzeniem pojechać do Zakopanego, ze znalezieniem kwatery nie będziesz miała na pewno problemu. Pozdrawiam, miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góry jesienią są piękne, ale ja się zacięłam nad jeziorem ;)
      Dzięki :)

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia... Sama chętnie wybrałabym się do takiego domku nad jeziorem, ale niestety tak cudownego miejsca nie znam. Dlatego proponuję góry. Myślę, że we wrześniu będzie tam trochę spokojniej, więc można na pewno wypocząć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana ja w kwestii jezior nie pomogę ale bardzo bardzo mocno trzymam kciuki by znalazło się coś wyjątkowego, wspaniałe miejsce i by ten wrześniowy urlop był piękny i niezapomniany :) i łaskawy w słonko i wieczory cieple :)))

    całuje :)****

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)