poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Zielono mi...

Witajcie!
Czy Wy też zauważyłyście, że dni robią się krótsze, że noce są chłodniejsze, że w dzień już słońce tak mocno nie praży, że jarzębina zrobiła się już czerwona, że liście powoli żółkną, brązowieją i z drzew spadają, że coraz częściej babie lato wplątuje się we włosy?
Czy to już?
Czy to już zbliża się do nas jesień?
Nie wiem jak Wy ale ja się cieszę, pierwszy raz. 
Zmęczyło mnie to lato w tym roku podwójnie... Niestety nie da się normalnie pracować w ponad 30 stopniowym upale, czekając na upragniony urlop, którego w końcu i tak się nie dostaje...
Paranoja!
Dlatego mam dla Was dzisiaj troszkę zieleni, która zniknie szybciej niż myślimy... 
Miłego oglądania :)














Muzyczka do posłuchania
:)





Miłego tygodnia!

A.


19 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) i zieleń taka kojąca... ja też wyraźnie czuję już jesień. może w tym roku też będzie tak złota i ciepła jak poprzednio? :) pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że będzie złota i ciepła jak w tamtym roku :)

      Usuń
  2. Zbliża się jesień wielkimi krokami, ale ja cieszę się, że nadchodzi :) i życzę upragnionego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę :) Dziękuję mam nadzieję, że taki będzie :)

      Usuń
  3. Ja też się cieszę... :) Dzisiaj popijając kawę na tarasie, przy wietrze, lekko przebijającym się przez chmury słońcu - pomyślałam, że to już jesień czuć w powietrzu... Ale bardzo lubię taką aurę i piękną polską jesień :) Więc bez żalu myślę o niedawnych upałach... :) Piękne Twoje ujęcia dojrzałej zieleni... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dobijaj mnie :) Ja tu łzy ronię, że lato odchodzi i mój Inkowy nos już wyczuwa jesienne powietrze, buuu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała lato cały rok ;-)...pomyśl, że wtedy musieliby Ci dać ten urlop kiedyś ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to ja się z Tobą zgadzam! :)

      Usuń
  6. Zdjęcie z pajęczyną boskie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. też zauważyłam te okropne zmiany :( - choć ze zdjęć to pięknie to wygląda.... ja kocham lato
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham lato, ale jesień też mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  8. Niestety już za chwilę powiemy, że lato już za nami a kolejne za rok :)) Całe szczęście, że przyroda wygląda jeszcze pięknie, tak jak na Twoich zdjęciach...

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi trochę tego lata żal... zawsze jakoś szybko mija...
    choć na jesień też się cieszę, bo uwielbiam te kolory! zresztą lubię zmiany, nudno by było, gdyby tylko lato było ;p
    piękne zdjęcia :))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta soczysta zieleń, mnie również zmęczyło to lato...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjecia. Miło poogladac taka cudna zieleń

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)