środa, 24 września 2014

Hello fall!

Witajcie!

Ale ten czas leci! Mamy już jesień! Fajnie, cieszę się. Mogę powyciągać moje ukochane swetry, szale i ciepłe skarpety. Poranki są magiczne, rześkie i mgliste. Słoneczko już nie grzeje tak mocno, pokazuje nam jak zieleń liści zmienia się w złoto, pomarańcz, czerwień i brąz. No i oczywiście wrzosy pięknie kwitną na mój ulubiony kolor - fiolet! Jest pięknie!




Mam dla Wa jeszcze zdjęcia z mazur. Leśne zdjęcia. 














Nasze pierwsze grzybobranie i jego efekty :)





Dużo słońca Wam życzę!

A.


33 komentarze:

  1. piękne zbiory , uwielbiam grzyby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja także je uwielbiam ale nigdy się nie odważyłam zbierać ich sama, jak widać niepotrzebnie się tego bałam :)

      Usuń
    2. Ja lubię tylko je zbierać i na nie patrzeć - nie zjadam :)

      Usuń
  2. A co będzie z grzybków-marynowanie czy suszenie?
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzybki ususzone będą do bigosiku i kapusty wigilijnej. Pierwszy raz uzbieraliśmy tyle grzybów, a ja niestety nie jestem specjalistką od marynowania grzybów ;)
      Cieszę się że zdjęcia się podobają :)

      Usuń
  3. Lubię wrzosy i dlatego goszczą w moim ogrodzie , w donicach i w domy na parapecie.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię wrzosy. Kupiłam kilka doniczek na balkon. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Wrzosy są piękne!!! :)

      Usuń
  5. Piękne okolice :) Uwielbiam las i te wrzosy......, z grzybobraniem u mnie różnie :))))
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj okolice piękne, zgadzam się :) Zakochałam się w tym roku w Mazurach :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Super! A ja uwielbiam zbierać z moim mężem :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia.. :)
    Ja jednak już tęsknię za latem...
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też już tęsknię, ale w tym roku jakoś szybko pogodziłam się z tym że jest już chłodno :)

      Usuń
  8. Piękne jesienne zdjęcia, a ile grzybów nazbierałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Też się zdziwiłam że tyle nam się udało nazbierać :)

      Usuń
  9. Ależ grzybów!!! Uwielbiam jesień :))) wrzosy na zdjęciach są przepiękne :)))) dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojojoj jak nastrojowo Aniu! :) Śliczne fotki i piękna złota jesień...nawet zaczyna mi jej powoli brakować (pewnie jeszcze pożałuję, że to powiedziałam haha) Dziękuję za odwiedziny i ogromnie się cieszę, że odkryłam kolejne piękne miejsce w sieci! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia wrzosów są zachwycające :) Mnie osobiście te mgliste poranki podobają się najbardziej zza okna i na fotografiach, jeśli mam wyjść na zewnątrz to ogrania mnie strach :) że się zagubię w tej mgle.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)