piątek, 17 października 2014

Jesienne DIY

Witajcie!

Miałam ostatnio wolną chwilę i oczywiście wciągnął mnie pinterest.
I znalazłam dla Was troszkę fajnych inspiracji które można samemu wykonać :)
Nie wszystkie są typowo jesienne, ale myślę że niektóre się przydadzą.
Mam nadzieję że uda mi się niektóre wykonać :) Oby tylko wolna chwilka się znalazła ;)


1 fajny pomysł np. na "stroik" adwentowy :)



 2 włóczkowy konin robiony na rękach :)


3 segregatory na dokumenty 


3 cudny pasek do aparatu


5 półki domeczki


6 zawieszki domeczki


7 drewniane świeczniki


8 wieszak


9 podkładki ze sznurka jutowego


10 etui na telefon


Mam nadzieję, że inspiracje Wam się spodobały :)


Pozdrawiam

A.

20 komentarzy:

  1. Aniu zgarniam wszystkie pomysły :), by wykorzystać w swoich rączkach! Przyznam się :) o betonowych świecznikach już dawno myślałam, ale urzekły mnie podkładki z sznurka jutowego.
    Pozdrawiam gorąco!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie świetne, ale te o które chyba sama się pokuszę, to zmiana wizerunku moich segregatorów na taki właśnie bardziej soft ;) i taki przecudny pasek do aparatu. W końcu biegam z nim na szyi dosyć często, niech więc i ja, i on jakoś wyglądamy ;P
    Fajne inspiracje Aniu!
    Pozdrowienia, B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się inspiracje od nr 5 aż do samego końca. Pinterest to , na szczęście, kopalnia niesamowitych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawda, pinterest to kopalnia pomysłów :))))

      Usuń
  4. Ja chcę taki drewniany domek i pasek do aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! I muszę się do mojego męża uśmiechnąć ;)

      Usuń
  5. Ja właśnie zakupiłam sklejki i będę robić półeczkę domek;-) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. wieszak bardzo oryginalny :)
    wesołego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne inspiracje, jesienne wieczory coraz dłuższe może faktycznie na coś się skuszę :-)
    Takie cementowe świeczniki już jakiś czas mnie pociągają, ale brak mi odwagi, żeby się za nie zabrać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną chodzą jeszcze betonowe świeczniki i doniczki :)

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się półeczki domki i ta dekoracja adwentowa z betonu...super jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się spodobały! Uwielbiam kominy wszelakie a i propozycja chusty-paska do aparatu bardzo pomysłowe!
    Domki sama będziesz robić?
    Czekam zatem na efekty twojej pracy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej to za mną chodzi komin :)))
      A domeczek może mój mężuś pomoże mi zrobić ;) Pochwalę się na pewno! :)

      Usuń
  10. Ja taki wieszak tylko ubrany w kolejnym poście wkleję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)