wtorek, 14 października 2014

Jesienne kolory i podziękowanie

Witajcie!

Ale się zrobiło na zewnątrz kolorowo!
Żółto, pomarańczowo, czerwono, bordowo, brązowo, fioletowo i zielono!
I jeszcze słońce tak ładnie świeci, ach kocham taką jesień! :)
Byłam ostatnio u rodziców więc mam dla Was jesienne zdjęcia...


















i na koniec mój ukochany wrzos :)






A co do podziękowania to bardzo chciałabym podziękować Macie z bloga My little home my passion za cudny upominek :)




Pozdrawiam

A.

21 komentarzy:

  1. Ależ piękne zdjęcia a to z pajęczynka-najlepsze :) Taką jesień i ja uwielbiam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też taką uwielbiam! :) I oby tak cieplutko i słonecznie było jeszcze długo :)

      Usuń
  2. Cudne zdjęcia :). Chce się żyć i gdy przyjdą już listopadowe szarugi i siąpić będzie deszcz odwiedzę Cię, by na te fotki popatrzeć raz jeszcze :)))
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapraszam zapraszam w listopadowe szare dni i nie tylko :))
      Ale się cieszę że zdjęcia się podobają :)

      Usuń
  3. Zdjęcia fantastyczne,Przepraszam,że mój blog jest chwilowo niedostępny, odezwę się po zmianach,pozdrawiam serdecznie,Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuuje wygranej!! te jesienne ujecie sa cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powalające zdjęcia. Pokazują piękno jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam pokazać że jednak jesień nie musi być szara i bura :)

      Usuń
  6. Ależ cudownie u Ciebie ...aż można polubić jesień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia cudowne! jesień to moja ukochana pora roku,a Ty ją świetnie wyeksponowałaś :)
    gratuluję wygranej!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widząc takie kolorowe zdjęcia trochę bardziej lubię jesień... Na chwilkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)