środa, 3 grudnia 2014

Adwent

Witajcie!

Chciałabym dzisiaj Wam pokazać mój kalendarz adwentowy
wersja skromna
bez słodyczy, bez niespodzianek
do pokreślenia :)
Z pomocą przyszedł mi blog
Zapraszam Was do nich :)

Kalendarz umila mi czas do świąt,
nie wiarygodne że już dzisiaj 3 grudzień! :)







A niżej mój autorski projekt ;)
Świecznik adwentowy :)
Nie jest to wielce pracochłonny projekt
plaster świerkowego drzewa, wianuszek z winnego pędu i 4 świeczki :)

100% natural
100% hand made 













Pojawił się też kalendarz adwentowy w wersji mini :)








Przepraszam za jakość zdjęć
 ale pogoda nie dopisuje...


Pozdrawiam 

A.

21 komentarzy:

  1. Te najprostsze projekty są czasem lepsze od tych bardziej czasochłonnych. Bardzo lubię dekoracje czerpiące z natury, więc Twój świecznik idealnie wpasowałby się do wnętrza mojego salonu ;-) Szkoda, że winorośl już dawno przycięta a pędy spalone, w przeciwnym razie na pewno troszkę bym się zainspirowała Twoim pomysłem. Pozdrawiam, Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zauważyłam że wolę wykorzystywać do dekoracji naturalne materiały, cieszę się że się podobają :)

      Usuń
  2. Ładnie zrobiłaś rudy loczku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten Twój kalendarz w ramce, inny niż wszystkie :) No i podoba mi się ta wersja mini ... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarz i wersję mini można pobrać na blogu The Pretty Blog :)

      Usuń
  4. Aniu może Twoja wersja i skromna ale nigdzie wcześniej takiej nie widziałam i szalenie mi się podoba ;-). Uściski dla Ciebie i dobrego wieczoru ;-)...a świecznik też fajny i ta świeca z grafiką ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie Olu że Ci się podoba :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Super..w moim klimacie.. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu świetny świecznik :). Podoba mi się minimalistyczny projekt świecznika i kalendarza, a więc dla mnie super :)!
    Uściski dla Ciebie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie u Ciebie Aniu. :) w prostocie siła!
    Pozdrowienia!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne projekty. :):) Eh, na pogodę to ja też narzekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna cała aranzacja:) Fajny pomysł na świecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba :) prosto,skromnie i ze smakiem !

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny i prosty pomysł, a takie lubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z tą świeczką z naklejonym kalendarzem.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo stylowe dekoracje adwentowe.I piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie im prościej tym piękniej, a kalendarz dobrze, że bez słodyczy przynajmniej po adwencie nie będziesz musiała kontrolować wagi :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie wielkie "plastry" drewna ;) Wystarczy kilka odpowiednio dobranych elementów i mamy świetną aranżację !

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak nie wiele trzeba aby stworzyć dekoracje adwentowe. Przy okazji zapraszam na kocie candy u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne dekoracje, świetny pomysł na kalendarz:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)