środa, 17 grudnia 2014

Darmowe świąteczne plakaty


Hej!

Święta już za tydzień!
Porządki już zrobione?
Mieszkania przyozdobione?

Jeśli nie to przychodzę z pomocą :)
Mam dla Was dzisiaj kilka świątecznych plakatów
Można je pobrać za darmo, wydrukować, włożyć w rameczki 
i cieszyć się świąteczną atmosferą
:)

Mam nadzieję że się Wam spodobają :)



 1  2


3


5    6


7

 

8  9

 


 

11   12



 

14  15



17  


 

18 



 19

 

20  21





Bez tej piosenki nie ma świąt! :)


Pozdrawiam

A.

15 komentarzy:

  1. Aniu :) Cudne grafiki! ja się częstuję :)
    Dziękuję!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy jest uroczy, trudno byłoby się zdecydować... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. he,he, :)))) last christmas :)) a plakaty super hiper :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 7 i 13 są boskie :) takie uniwersalne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! Kilka kradnę z premedytacją do dekoracji u siebie :))))) Dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje i do tego kultowa piosenka Wham- zestawienie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój mąż już od kliku dni katuje mnie świątecznymi przebojami,....a plakaty wybrałaś iście świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne grafiki,z pewnością którąś wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne plakaty! U mnie proces dekorowania w toku, z przyjemnością skorzystam z Twoich propozycji - dzięki! :-) Pozdrawiam ciepło! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Rewelacyjne plakaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja dziś właśnie szukałam takich plakatów :) Chętnie dodrukuję. Coś się wybierze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowności przedstawiłaś,a bez tej piosenki faktycznie nie ma świąt!!!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na świąteczny akcent, a i George'owa piosenka musi być ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)