piątek, 12 grudnia 2014

Etykiety świąteczne!

Witajcie!

Do świąt już coraz bliżej :)
 Dokładnie 12 dni!
Więc już najwyższy czas na gromadzenie prezentów.

A jak prezenty to oczywiście pięknie zapakowane!
Mam dla Was kilka propozycji na ciekawe pakowanie :)

Oczywiście z pomocą przyszedł Pinterest
za każdym razem gdy tam zaglądam to wciąga mnie na parę godzin!
Jestem oczarowana tym portalem :)
jeśli komuś coś by się spodobało
pod każdym obrazkiem macie link do darmowego pobrania :)












Miłego weekendu!
Uważajcie na siebie bo ma strasznie wiać...

A.

12 komentarzy:

  1. Cudne inspiracje... Tak zgadza się u nas też strasznie wieje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak,Pinterest to skarbnica inspiracji i mocno wciąga ;p
    U mnie już wieje!
    Dobrej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wciąga, wciąga :)
      U mnie też już wieje...

      Usuń
  3. Aniu :) Piękne inspiracje. Myślę już o sposobie pakowania upominków i ta kolorystyka bardzo mi odpowiada :)
    Ściskam :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. oj tak Pinterest to nieprzebrane inspiracje :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne mam nadzieję że w tym roku również nikogo nie zawiodę z pakowanie prezentów i będą cieszyć oko
    chociaż te mijające dni mnie przerażają tylko patrzeć jak załączy mi się nie piąty a szósty bieg hihi
    pzdr ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za informację zaraz wchodzę na stronkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne! właśnie zastanawiam się nad etykietami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)