poniedziałek, 22 grudnia 2014

HO HO HO

Witajcie!

Jest jeszcze chwila do Świąt 
i dlatego chciałam pokazać Wam jeszcze moją dekorację okienną.
Te cudne bombeczki ujrzałam po raz pierwszy u Oli Zeberki
Jak je zrobić możecie spojrzeć TU
a tak się prezentują u mnie :)






 A teraz prezenty!
Jestem zachwycona (po raz kolejny) pinterestem
Znalazłam tam cudne etykiety których użyłam 
do pakowania prezentów dla moich bliskich
oczywiście od Mikołaja ;)









Na koniec chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia
zdrowia, szczęścia, miłości
wielu sukcesów na tle zawodowym i blogowym
 Spełnienia marzeń tych najmniejszych i tych najskrytszych!
Aby te Święta przebiegły spokojnie i w rodzinnym gronie!

Pozdrawiam

A.

13 komentarzy:

  1. Pięknie wykonane bombeczki i sposób pakowania prezentów-uwielbiam szary papier,daje tyle możliwości :)\Wesołych Świąt Aniu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również te bombki mnie zachwyciły :), ale czasu braknie mi na wykonanie :(. Etykietki na prawdę świetne - zawsze coś ekstra wyszukasz :)
    Aniu wszystkiego co najlepsze!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. prezenty pięknie zapakowane a bombki wyszły ekstra :))) Wesołych Świąt Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczbe bomby i prezenty! Wesołych świąt :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ściskam Cię mocno!!! Wesołych Świąt!
    (Piękne bombki urobiłaś.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowych wesołych rodzinnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te bombeczki;) Wesołych Świat dla Ciebie i całej Twojej rodziny! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombki prześliczne wyszły! Prezenty- widzę, że tak jak u mnie - szary papier + dodatki :)

    Korzystając z okazji przy tym już świątecznym wpisie - Radosnych i rodzinnych, ciepłych Świąt! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna papierowa dekoracja :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie zapakowane prezenty, a bombki- będę musiała takie zrobić kiedyś z dziećmi jak trochę podrosną.Zdrowych wesołych, mimo że już się kończą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na bombki, wyszły idealnie ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej jak super Ci to wyszło...w oknie pieknie wyglądają bombeczki ale ale ja bym chciała życzyć Ci Wspaniałego roku 2015, zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. w przyszłym roku zrobię sobie takie bombki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)