poniedziałek, 29 grudnia 2014

Kalendarze na 2015 rok

Witajcie!

I jak po świętach?
Mam nadzieję, że lepiej niż u mnie
tzn. święta minęły spokojnie
ale przed świętami jak zwykle było trochę problemów
eh całe szczęście 
że to tylko złośliwość rzeczy martwych
ale co się nerwów najadłam 
to moje...

Ale nic, całe szczęście,
 że święta, święta i po świętach :)

Dzisiaj mam dla Was
 kilka propozycji kalendarzy na  
2015 rok :)

 TU




 TU


 TU



 TU




 TU



Wszystkie kalendarze można pobrać za darmo :)
Ja jeszcze nie zdecydowałam który sobie wydrukuję
wszystkie mi się podobają :)

Powoli kończy się 2014 rok
z tej okazji
chciałabym Wam podziękować
za to że jesteście
za to że zaglądacie
za wszystkie miłe słowa
za wszystkie prezenty!!!

A Wam chciałabym życzyć samych cudownych chwil, dużo uśmiechu.
Genialnych pomysłów, pięknych wnętrz.
Dużo zdrowia, konta bez limitu ;)
i spełnienia marzeń! :)

Bawcie się dobrze w sylwestrową noc,
ja niestety idę do pracy.

(a już po nowym roku będę miała dla Was małą niespodziankę)


Buziak

A.

17 komentarzy:

  1. Mi też wszystkie się podobają, ale dwa z nich przypadły mi szczególnie do gustu :) Pozdrawiam poświątecznie i życzę też wszystkiego dobrego na Nowy Rok! Spełnienia marzeń i realizacji wszystkich planów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu wzajemnie i dziękuję za życzenia ....a kalendarze cudne !!!!!!!buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje kalendarzy wybrałaś, wszystkiego dobrego na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super -uwielbiam takie proste i graficzne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj trzeba już coś pokombinować z kalendarzem na nowy rok :)
    Kochana i tobie życzę w nowym roku samych dobrych chwil, jak najmniej smutków i napięć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu! Mnie strasznie podoba się ten z biało-czarny z gałązki :)
    Dziękuję i wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kalendarze! Ja już swój zrobiłam :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spełnienia najskrytszych marzeń nie tylko w 2015 roku, pełno miłości i zdrówka. Późno piszę, ale mam nadzieję, że sylwester się udał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu piekne kalendarze a ja właśnie szukałam czegoś do wydrukowania, dzieki za propozycje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapitalne! W tym jeden z moich ulubionych wymieniony jako pierwszy ;) W tym roku chyba znów na niego postawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne. Właśnie szukam jakiegoś dla siebie do wydrukowania. Jeden wpadł mi w oko. Lecę go zobaczyć.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale u ciebie jest pięknie, strasznie się cieszę, że do Ciebie trafiłam ; ) myślę, że nie raz tutaj jeszcze coś podczytam ; )) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię,takie ciekawe kalendarze:))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne kalendarze ! Mój faworyt do ten z gruszkami :)
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nadrabiam zaległości u Ciebie. Wszystkie kalendarze piękne. A ja teraz w polowie lutego szukam jakiegos książkowego. Masz jakieś pomysły? Mam na oku na razie Moleskine.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)