środa, 14 stycznia 2015

Biżuteria hand-made + giveaway


I jak tam Wam w nowym roku?

Szczerze...
Problemów tyle samo, czasu na przyjemności coraz mniej
pogoda do bani, całe szczęście że przestało wiać...
Szaro, buro i w ogóle bez komentarza...

Nie wiem skąd się wzięło to moje straszne nastawienie, 
ale denerwuje mnie to że ta pogoda nie może się zdecydować!

Ale, ale...
Mam dla Was dzisiaj niespodziankę :)

Chciałabym Wam przedstawić moją siostrę Kasię, 
która zajmuje się tworzeniem biżuterii :)

Przedstawiam Wam artKOR




Kasia studiuje, a w wolnej chwili robi biżuterię.
Jej specjalność to bransoletki, ale zajmuje się także
 wisiorkami, naszyjnikami, kolczykami i broszkami.
Przede wszystkim otwarta jest na klienta i bardzo chętnie tworzy coś na specjalne zamówienie :)
A to kilka jej prac :)
Może coś Wam się spodoba i będziecie chciały zamówić :)
A Walentynki tuż tuż ;)





















Jest Was już ponad 100! 
W życiu nie pomyślałabym że aż tyle osób będzie do mnie zaglądać :)
W podziękowaniu za to że jesteście mam dla Was prezent!
Jest nim  bransoletka ufundowana przez artKOR.




Zasady jak zwykle:
* jeśli masz FB polubić na FB artKOR TU
* jeśli masz blog zostać obserwatorem mojego bloga (jeśli jeszcze nie jesteś)
* jeśli masz blog udostępnić u siebie na blogu banerek z podlinkowanym postem
* osoby które nie posiadają bloga ani FB proszone są o pozostawienie adresu e-mail

Zabawa trwa do 1.02.15r. wyniki ogłoszę dzień później :)

Pozdrawiam
A.


46 komentarzy:

  1. Zapisuję sie z przyjemnością, bardzo fajna biżuteria. Banerek zamieszczam u siebie, a obserwatorem bloga jestem od dawna, gratuluję setki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. póki co, nie korzystam z fejsa, więc chyba się nie łapię. Ale banerek wrzucę na bloga, niech wieść niesie :)
    Rowerki są urocze. :)
    Pozdrowionka Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu bez FB też się obejdzie :) Twój nr to 2 :)

      Usuń
  3. Nie wiem co wszyscy chcą od pogody... U mnie jest cudnie! trzeci dzień budzi nas słońce, wieje ciepły wiaterek, niebo błękitne- po prostu wiosenka ;-))
    Oczywiście zapisuję się na giveaway, bo bransoletką nigdy nie pogardzę, choć sama też robię :-).
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie dopiero dzisiaj słoneczko wyszło :)
      Numerek 3 :)

      Usuń
  4. Oczywiście staję po cudeńka :) Pierwsza jestem:)?
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta :)
    P.S. Niestety nie posiadam fb

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy, kolia z koralików podbiła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  6. To co robi Twoja siostra jest przepiękne!! wszystko mi się bardzo podoba!! Z wielką chęcią wzięłabym udział w candy ale z niewiadomych mi powodów nie umiem dołączyć do listy Twoich obserwatorów;/ ale banerek umieszczę u siebie na blogu, może później mi się uda Cię zaobserwować:)
    Pozdrawiam i dużo słońca życzę:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie że się podoba :)
      Hmmm a to nie wiem czemu widget jest po prawej stronie :)
      Nr 7 jest Twój :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję że 7 będzie szczęśliwa:)

      Usuń
  7. zgłaszam chęć udziału w zabawie
    mój mail anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Ciebie chętnie zawsze zaglądam i chętnie pobawię się z wami:) Zdolna siostrę masz:) Biżuteria śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) 9 dla Ciebie :)

      Usuń
  9. gratuluję, życzę wiele pomysłów, duuużo postów ; ) i chętni się zapisuje ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Twój nr to 10 :)

      Usuń
  10. Hej ja też chętnie się zapiszę :)
    I oczywiście banerek podlinkowany :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna biżuteria!
    Z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Bardzo lubię nosić bransoletki :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna biżuteria i chętnie zapisuje się. Baner umieszczony, na fb polubione i obserwowane;)
    orka06@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością weźmie udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! :) Piękna biżuteria! Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)
    Mój mail: n.regina59@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. 17 zdaje się. Piękne te biżuteryjki:) Banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :) obserwuje jako Zuza
    na fb lubię jako Zuzanna Kasik
    baner dialoginaiwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział w zabawie,bo warto zostać posiadaczem tak fajnej bizuterii!
    Baner na evecraft.blogspot.com
    Pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) 19 jest Twoja :))

      Usuń
  19. I ja bardzo chętnie wstaję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście obserwuję
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Rowerowe bransoletki są niesamowite! W ostatniej chwili dołączam do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)