czwartek, 29 stycznia 2015

Poduszki B&W


Ostatnimi czasy zakochałam się 
w kolorach
black&white.


Wzdychałam i wzdychałam 
nad 
inspiracjami na Pinterest-cie
i chyba wyprosiłam 
szczęśliwy los
w dwóch rozdaniach
u dwóch 
cudnych kobietek :)

A mówię tu o 
i

I wygrałam u nich 2 cudne poduszki black&white
:)
Dziewczyny dziękuję !
Poduszki są śliczne!
Sprawiłyście mi cudne prezenty na święta!

:)















A to moje kwiaty 
:)





I na koniec miłosna piosenka :)


Zapraszam również na trwające GIVEAWAY
zapisywać możecie się TU


Pozdrawiam

A.

14 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię black&white! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne poduszki. Pasujące do każdego wnętrza. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw Ci się trafił- super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty :). Gratuluję Aniu!
    Na te zestawienie kolorystyczne wzięło mnie już dawno i jest tak uniwersalne, że jestem mu wierna :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podusie kochane :) wtuliłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja uwielbiam b&w.choć na razie to połączenie zastąpiły szarości i biel ale bliżej wiosny będzie zmiana-tradycyjnie b&w z żółtym akcentem :)
    Pozdrawiam!
    Aaa,gratuluję wygranych!!!Jak ja uwielbiam poduchy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na poduszki,niby b&w ale nie klasycznie i to mi się podoba :) Z racji mojej milości do storczyków nie mogłam go pominąć i nie napisać,że jest przepiękny! :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj mnie też ostatnio naszły te dwa kolory...jakie ładne kwiatki u Ciebie rosną:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super poduchy. No zazdroszczę :) no i hiacynt tez już jest. Ja dopiero nabylam teraz :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie wpasowały się w klimat Twojego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  11. A super! Ja wlasnie nabylam material w czarne trójkąty i zasiadam do maszyny! Będą poszewki!
    Pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)