piątek, 27 marca 2015

Wielkanocne dekoracje



Pojawiły się u mnie pierwsze wielkanocne dekoracje
Wiele ich nie będzie
Wielkanoc nigdy nie kojarzyła mi się z ogromem dekoracji
Z szaleństwem dekorowania całego domu
Odbywało się to tak spokojnie
Naturalnie
Zielono-biało-beżowo
Tak najbardziej mi się podoba

W tym roku dodałam do tych kolorów jeszcze 
Czarny
Moją miłość do tego koloru na pewno zauważyłyście
A przede wszystkim do połączenia
black & white
Tym razem nie będzie inaczej...








  




Świąteczne printy znalazłam na stronie
Są darmowe do druku
I są świetne! 
:)

A jak Wy dekorujecie dom na święta?

Pozdrawiam

A.


12 komentarzy:

  1. no i wyszło ekstra ...nie za dużo nie za mało i stylowo :) a ja czym się da i jak się da ...pomysłów pełna głowa ..bardziej lubię dekorować Wielkanoc niż Boże Narodzenie ...pewnie przez to ,że są KWIATKI :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowy plakacik,muszę tam luknąć :)
    Ja też uwielbiam b&w ale na wiosnę i na Wielkanoc dodaję do tego akcent w postaci żółtego koloru-to w salonie ,natomiast kuchnia przybrała kolor mięty ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się wszystko prezentuje, widać inspiracje ukochanym stylem skandynawskim. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, moje klimaty i kolorystyka :). Poster z zającowymi uszami świetny!
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) I ja mam w planach dzisiaj udekorować mieszkanko - będzie bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie! Uwielbiam takie zestawienia. Mogę podkrasc pomysl z jajkami bialo- czarnymi? Chyba mam nowe zastosowanie dla mojego papieru!!!
    Pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za cynk z printami- na pewno się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. black & white widzę :)
    u mnie jeszcze nic poza palmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great pictures! I just found your blogpost about my printables, really cool! Thanks for sharing! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne dekoracje! nie przesadzone, proste i na temat ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko Tworzy spójną całość. Pięnie :)
    PS Na naszym gryzoniowym blogu czeka na Ciebie niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)