czwartek, 11 czerwca 2015

Konkurs


Mam dzisiaj dla Was prezenty
:)


















Miętowy komplecik wakacyjny :)
Domeczek wazonik z miętowym daszkiem
Słomki miętowe w gwiazdki
:)

Zapisy tak jak zawsze w formie komentarza pod tym postem
I odpowiedzcie na pytanie "Jak spędzacie wolny letni czas?"
Proszę o dodanie mnie do obserwowanych tutaj, google+, instagram :)
Jeśli macie blog proszę o udostępnienie poniższego zdjęcia :)
Zapisy do 30.06.15r. do godz. 24:00 :)
Wyniki postaram się podać następnego dnia :)




Pozdrawiam

Ania

30 komentarzy:

  1. Wolny letni czas spędzam na trawie....leżąc na kocyku z ulubioną książką i zajadając się świeżymy owocami, albo po prostu bezmyślnie patrząc w chmury zastanawiając się niczym mała dziewczynka do czego są one podobne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tarasowym leżaczku, na hamaczku wśród sosen i brzóz, bez radia, a z odgłosami natury, delektując się każdą chwilą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to jest wolny czas ? :) odkąd jestem mamą trochę zapomniałam :) letni czas spędzamy wspólnie i jest pięknie- oby trwał jak najdłużej, najważniejsze, że razem - mama Hani :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolny letni czas najchętniej spędzam na działce. Tu pograbie, tam pokopie, w międzyczasie zjem porzeczki prosto z krzaczka. I tak mija mi dzień za dniem w lecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spędzam leniuchując na leżaku w ogrodzie, popijając przy tym zimne drinki (woda z lodem i cytryną) i przegryzając świeże, soczyste truskawki, poziomki i czereśnie. Do tego dobra książka i śpiew ptaków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja swój wolny czas spędzam w ogrodzie z kubkiem kawy i dobrą książką w ręku obserwując biegających boso po trawie swoich Urwisów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lato to dla mnie pożeranie młodego zielonego, czerwonego, fioletowego, miętowego i też śmietankowo-lodowego do tego dużo dłuuugich spacerów ze swoim bobasem i już. Na odpoczynek, książkę i cokolwiek bądź innego czasu brak ;p ale i tak jest fajnie ;) Instagramu nie ogarniam ale resztę zaliczyłam ;) Pozdrawiam cieplutko !
    Kropka

    OdpowiedzUsuń
  8. prawie spóźniona ale jestem:)
    już piszę:) Wolny czas z książką, na spacerze z dziećmi, lub z kubkiem kawy nadrabiam blogowe zaległości. Rzadko go miewam, bo potrafię umiejętnie sobie zapełnić, ale jest, i wówczas delektuję się każdą minutą:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Czas letni jest czasem kiedy większość dnia staram się spędzić na świeżym powietrzu, wolny czas wykorzystuje na spacery, zdobywanie darów natury w postaci, szczawiu, kwiatów czarnego bzu czy lipy, żeby jak wiewiórka narobić zapasów na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne candy :) akurat poszukuje jakiegoś miętuska więc jak najbardziej dobrze trafiłam :)

    Wolny czas latem?
    Cóz wszystko zalezy od pogody. Gdy słońce rozpieszcza to obowiązkowo jezioro a czasem w weekend morze - kocham szum fal, kocham bałwany i kocham spokojne morze. Jesli jest życie po życiu to ja chcę być mewą :)
    A gdy wietrznie i deszczowo to książka i masa rękodzieła.
    Nigdy się nie nudzę, to raczej czasu mi brakuje żeby wszystko porobić :) uwielbiam coś tam dłubać, czytać, przeglądać i nawet jak kompletnie nie ma czasu to zawsze chwilkę wyskrobię żeby jednak sprawić sobie troszke przyjemnści.
    A poza tym to latem zaprawiam, kocham zamykać w małe piękne słoiczki smaki i zapachy lata po to by zima się rozkoszować wspomnienaimi lata.

    ściskam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas wolny? spacery i jeszcze raz spacery:) Zapisuję się do konkursu .Banerek na http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Letni czas wolny wykorzystuję na słodkim "nic-nierobieniu". Nikt mnie nie popędza, nie pośpiesza ... takie trochę lenistwo, ale przyjemne i potrzebne w tych zabieganych czasach.
    Baner zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)
    Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacje to przede wszystkim czas w którym przeżywam niesamowite skoki energii. Więc śmieję się i płaczę na zmianę. Tańczę i śpię do 10. Piszę zażarcie i leniwie czytam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział w zabawie. Wolny czas uwielbiam spędzać na łonie natury leżąc na hamaku, patrząc się w niebo i otaczajac się zapachem świeżo skośne trawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)