wtorek, 24 listopada 2015

Mój kalendarz adwentowy


To już mój drugi raz...
...z kalendarzem adwentowym :)





Dzieckiem nie jestem już od dobrych kilku lat,
ale podoba mi się ogromnie ta inicjatywa :)

I bardzo żałuję, że moi rodzice
nie umilali
mi i moim siostrom
tego cudownego czasu
oczekiwania na Boże Narodzenie.

Ale ale odbijam sobie to kilkukrotnie
mieszkając już na swoim ;)
Z tym że moje kalendarze nie wyglądają tak jak Wasze...
Piękne i pełne łakoci :)

Ponieważ od 1 grudnia mam postanowienie
ZERO słodyczy.
Więc kalendarz musiał być fit,
i w formie plakatu co by nie zajmował
dużo miejsca w moim małym M4 :)

Dlatego idąc tym tropem powstał plakat-kalendarz do skreślania :)











Jeśli się Wam podoba to możecie go pobrać za darmo.
Mam dla Was do wyboru dwa wzory.






Pozdrawiam

A.


19 komentarzy:

  1. Suuuuper, jest swietny. Ciesze sie ze go udostepnilas, na pewno wydrukuje :)
    usciski
    Atena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Proszę się częstować :)

      Usuń
  2. O! To i ja się poczęstuję, bo w takiej wersji też popieram :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i do tego odchudzający ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super.... dokładnie o czymś takim "marzyłam" :) kalendarza z niespodziankami i łakociami na pewno nie dam rady już zrobić (troszkę też nie mam pomysłu) a ten z pewnością podkręci atmosferę oczekiwania.... Pięknie dziękuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję i cieszę się że mogę spełniać "marzenia" :)

      Usuń
  5. Mój kalendarz nie jest fit, same słodycze hihi Twój podoba mi się,idealny do powieszenia nad biurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny, bardzo lubię taki minimalistyczny design. Chyba stworzę sobie podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł ! Podoba mi się ta wersja FIT :)
    ale ja...i tak skończę na łakociach :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalendarz Adwentowy dla dorosłych to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihi ekstra pomysł! Mnie przyznam szczerze, że w tym roku się strasznie nie chciało robić 24 paczuszek równego rodzaju i chyba podkradnę pomysł , póki nie jest późno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super podoba mi się, taki prosty.
    Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam się siebie na rozdanie :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha! Świetny pomysł! :-) Powiem Ci, że chociaż chętnie spoglądam na piękne kalendarze adwentowe u blogowych koleżanek, sama nie jestem entuzjastką tego rozwiązania.. zajmuje to to dużo miejsca, trzeba to czymś wypełnić, zamienia się więc taki kalendarz w zbieraninę słodyczy lub drobiazgów, które często niemało kosztują. Pomysł z plakatem jest świetny - fajnie, że się podzieliłaś :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)