sobota, 19 grudnia 2015

Darmowe świąteczne plakaty II

Zauważyłam, że ogromną popularnością 
cieszy się post z tamtego roku
ze świątecznymi plakatami.





Dlatego dzisiaj
mam dla Was w tym roku
kolejną porcję :)

Wszystkie są darmowe do druku
W tym roku znalazłam 
również śliczne polskie plakaty
Od Lilii, Magdy i Kasi :)



link                                                            link




 od Mady z mypinkplum.pl link




 od Kasi z piatypokoj.pl link




od Lilii z Kokonhome.pl link









Miłego drukowania :)

Pozdrawiam

A.

4 komentarze:

  1. Świetny zestaw :)
    Pozdrawiam serdecznie, M.

    OdpowiedzUsuń
  2. właściwie to nie wiem, czemu w tym roku o plakatach nie pomyślałam, a są u nas co roku. Bardzo mi się podobają te od mypinkplum.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym życzyć ci, aby te, jak i każde kolejne święta były najpiękniejsze. Aby panował u ciebie klimat przepełniony miłością i życzliwością. Najważniejsze abyście wy i wasze rodziny były bezpieczne i zdrowe, a jeśli do tego zaowocuje w pieniądze tym lepiej :). Spełnienia najskrytszych marzeń i tych nieskrywanych oraz jak najwięcej prostych ścieżek w życiu. Nikola z Pastelowego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, klimatyczne świąteczne plakaty!
    Wesołych Świąt i szczęścia na Nowy Rok!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś i zostawiasz po sobie ślad :)